Vote for me

– At the office –

Hei hurra til mandag! Jeg og Gard la oss klokken HALV TI igår, hehe.. Gammelt ektepar! Ble en hard helg, så det var godt å krype til sengs tidlig, sov helt til 09 i dag, så nå sitter jeg uthvilt på kontoret og koser meg med jobb. Er så nydelig vær ute, og da blir jeg så giret! Sol i mitt hjerte ♥ Jeg ble SÅ utrolig overrasket her i helgen, da jeg plutselig så mitt navn i nominasjonen til Vixen Blogawards! Det hadde jeg aldri trodd, tusen tusen takk for at dere har stemt. Det betyr mer enn dere aner ♥ Gode, snille dere!!  Nå håper jeg dere vil hjelpe meg videre, ved å stemme med videre til finalen. Jeg ble nominert til Årets Blogger, og Årets Livsstilsblogg. Dere kan stemme én gang hver 12. time, og jeg håper dere vil klikke dere inn og hjelpe meg! Dere kan stemme på meg på Årets Blogger – her & Årets Livsstilsblogg her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg