– Vote for me : Vixen Blog Awards –


Hurra – da har jeg fått info om at Vixen Blogawards er i gang for 2014 ♥ Jeg har jo vært veldig sløv på dette tidligere, og ikke skrevet noe om det, eller bedt dere om å stemme på meg.. Grunnen til det tror jeg er at jeg kanskje ikke føler jeg fortjener helt noen av disse titlene, fordi jeg mener andre fortjener de mer enn meg. Men hei – nå har jeg stått på og bloggen i 4,5 år – og synes selv at bloggen tar seg mer og mer opp. Den vokser som tiden går, føler jeg selv. Så derfor tenkte jeg i år, at jeg skulle hive meg rundt å be dere – mine trofaste lesere om noen snille stemmer. Det er jo ganske så stas egentlig, om man skulle blitt nominert til noe sånt- så jeg får bare krysse fingrene for en nominasjon. Det er lov å håpe, right? Har gått litt gjennom de forskjellige kategoriene, og de som passer meg best er jo Årets Moteblogg, og Årets Livsstilblogg. For det er jo det jeg skriver, en god blanding av mote, interiør, hverdagsliv, trening, kjærleiken og mat.  STEM PÅ MEG HER. (Om du synes jeg fortjener det såklart) To my english readers – please nominate me for Vixen Blogawards if you think I deserve it – here. Categories : Årets Moteblogg or Årets Livsstilblogg. I will be so grateful  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg