Vlog : Welcome home

Hei dere! Håper helgen deres har vært fin ♥ I går våknet jeg og Levi 0642, for å være eksakt og det tok ikke en time en gang før vi var ute av døren. Fikk oss en helt nydelig tur opp Vettakollen, ned igjen og til vannet som går mot Sognsvann, utrolig deilig! Fuglekvitter, trim, og verdens beste voffe som fikk badet seg og svømt. Finfin start på dagen. Elsk på sånne dager. Været i Oslo er så nydelig nå, varmt og deilig. En fryd å være ute.

Har laget en vlog som viser dere leiligheten jeg bor i på Frogner House! Tenkte det var gøy å se den “live” samt at dere også får se gangen og de to soverommene som jeg ikke viste sist jeg la ut bilder. I tillegg er det helt genialt at Jules har startet TheBond, og holder til i 1 etg av bygget her. Rett inn i heisen og utenfor døren! Nå har jeg pt fra før, men det var super-gøy med en time hos han, han utfordret meg skikkelig og jeg fikk mye ut av de 30 minuttene jeg hadde. Gøy!! (Skal sies at filmen stoppet av seg selv midt i, så jeg fikk ikke med hele økten selvsagt, just my luck!) Men gøy var det! Så da har man altså muligheten til å trene når man bor på Frogner House også, herlig!

Annonse

Og med det ønsker jeg dere en fin søndag videre ♥

16 kommentarer
      1. Hvorfor svarer du ikke på spørsmål om dette? Har dere ombestemt dere? Er vel i så fall ikke noe problem å si det?

    1. Så koselig du har fått det, virker jo som en perfekt str på leilighet for en person. Nydelig interiør og som forventet har du igjen satt ditt egne flotte preg på den allerede.

      Det er så koselig og se deg vlogge, du er ei helt nydelig jente med så mye godhet og oppriktighet i deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg