Vlog : Weekend Curls

FREDDAN, hei helg!! Jeg ble så innmari inspirert av håret som makeupartisten/frisøren på shooten tirsdag gjorde, så jeg måtte skyndte meg å bestille krølltangen. Derfor har jeg laget en vlog som viser dere hvordan dere får de perfekte “weekend-curlsa” ♥ Hope you like it! Det er så gøy å prøve nye ting, og disse krøllene blir finere time for time. Går fra sprettkrøll til beachkrøll på én dag!

Krølltangen er fra Obh Nordica og heter Titanium Curling Iron. Størrelse : 19 mm.

Nyt helgen så lenge!

 

17 kommentarer
      1. Hehe, nei det er jeg ikke 🙂 Bare litt ukreativ som jeg sa i videoen. Absolutt ikke sliten, triste eller lei. Heller det motsatte 😀

    1. Lurer på hvilken størrelse du har i skinnbuksa fra samsøe, og har du klipt den av nederst i bena ? ☺

    2. Ønsker gjerne å komme med forslag til blogginnlegg: kan du ikke fortelle litt mer om vippeextentions? Hva slags type vipper bruker du (Silke/volumvipper/punktvipper)? Hvor lenge har du hatt dette? Hvor ofte må du fylle på? Hvor pleier du å fikse vippene dine? Hvordan tar du vare på vippene dine? Bruker du vippeserum i tillegg? Evt hvilken? Synes du har så fine vipper 🙂 og det er nok mange som kommer til å bli inspirert med tanke på at det nå går mot sommer og lysere tider 🙂 og det samme gjelder negler også kanskje?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg