Vlog : My everyday hair looks

HEI FREDAG, og hei til dere mine fantastiske lesere ♥ Håper inngangen til helgen behandler dere bra! Selv stod jeg opp tidlig og startet dagen med kaffe og en 10 minutes glow maske som jeg har fått helt hekta på. Litt glød og ekstra fuktighet på morgenkvisten, der altså. Etter utrolig mange hyggelige forespørsler, har jeg nå endelig fått laget en vlog som viser hvordan jeg fikser håret mitt i hverdagen. Håper dere liker den ♥

Produktene jeg viser til i filmen er shampo, balsam og  olje fra Jarmann Beerenberg og Noir sin fantastiske tørrspray som er min ELSK i hverdagen. Sahara love story heter den ♥ ((alle produktene selges på Meraki) Krølltangen er en Mast Volume 2. Og hårføneren.. Ja nei den bryr vi oss ikke om!

Om noen timer setter jeg, Henriette, Maria og Renate oss på flyet til Stavanger. Jentehelg og Utopia står for tur! Sees vi der? Elsker Stavanger!

God helg klem!

37 kommentarer

Siste innlegg