Vlog : Mine steg til en fresh sommerhud

Reklame – i samarbeid med BliVakker


Som skrevet tidligere i sommer – så bare elsker jeg at sminkevesken har fått hvile seg i sommer. Og ikke bare sminkevesken, men også huden min, den har virkelig fått pustet denne sommeren. Det har vært så innmari deilig  Tusle ut døren uten sminke hver eneste dag – helt himmelsk følelse. Fremover blir det litt festivaler og lignende – og da er det jo alltid kjekt å freshe seg pittelitt. Men i og med at dagene og kveldene fortsatt er lyse,vil ikke jeg overdrive sminkebruken. Jeg ønsker rett og slett bare å se sommerfresh og fin ut med litt ekstra farge og glød! Så derfor har jeg laget en videosnutt til dere hvor jeg viser dette. Mange av produktene jeg bruker har vært mine favoritter i lang, lang tid – så dere kjenner til de. Men når man først finner noe man liker, blir det jo til at man kjøper det igjen og igjen.

So here goes – mine steg till en sommerfresh hud som fungerer både til dagtid og til kveld

Hydrating Mist (Jeg tåler ikke følelsen av tørr / stiv hud i ansiktet – og da er denne genial for en behagelig fuktfølelse. Denne kan jeg bruke flere ganger i løpet av en dag, men den er SÅ VIKTIG for meg å ha med på fly! I håndbagasjen har jeg alltid med meg spray med fuktighet, lypsyl, nesespray og håndkrem/bodylotion. Dere vet jo hvor tørr man blir når man flyr … ) 

BODYBLUR (min favoritt!!) har kommet i Beauty Blur, spesielt til ansikt! Endelig  

Bodyblur til kroppen – denne gir ekstra brunfarge OG glød og den dusjer du bare av. Dette er mitt halleluja-produkt uten tvil! Jeg får aldri nok! Bruker det alltid når jeg skal ut, om det er vår, sommer, høst eller vinter. Superfresht! Perfekt å blande med Miracle Oil for enklere påføring, + at det gir enda mer shine til huden.

Miracle Oil – dette vet dere jo er min must-have! Nå på sommeren bruker jeg den på kroppen, oljen holder lengre enn en fuktighetskrem så da ser man freshere ut lengre. 

Brownsing-paletten min fra NYX har vært en favoritt så lenge jeg kan huske. Håper den aldri går ut av produksjon. 

For freshe, men naturlige lepper bruker jeg alltid denne lipglossen fra Clarins. Jeg har sikkert 4 stykker av den i skapet fordi jeg er livredd for å gå tom! 

Ingen over – ingen ved siden av denne parfymen her. En sprut av denne får hele følelsen av sommeren 2017 til å komme tilbake. Den minner meg sånn om i fjor – og en fantastisk sommer. Lukten i seg selv er helt UNIK. Og min favorittparfyme! Jeg burde egentlig ikke tipset dere om den – for jeg er også livredd denne skal gå tom! 😀 Ha ha..

Til brynene bruker jeg nesten alltid Anastasia sin bryns”blyant” – fargen Taupe er min favoritt (og tydeligvis alle andre sin siden den nesten alltid er utsolgt) fargen er naturlig og ikke for mørk. Elsker!

Jeg tror det står Lene på nesten alle highlight-produkter som finnes, men Mary-Lou har lenge vært en egen liten favoritt. Jeg har alltid brukt pudderform-highlighteren, men nå også testet hightligther i liquid – den er supergod! Fin å blande i fuktighetskrem om du ønsker å se litt friskere ut i huden uten å adde farge. Enkel å ha med i vesken også.

Det var det! Håper dere finner noen favoritter dere liker – disse troner øverst i min baderomshylle og er produkter jeg virkelig kan gå god for ♥

23 kommentarer
    1. Når du bruker hvite klær som på videoen og Body Blur på kroppen, blir det ikke brune flekker på klærne da(som smitter av)? Eller hvordan gjør du det? :))

    2. Heii Lenemor! Alt bra med deg? Hatt en fin sommer? Nå er det så lenge siden jeg har skreve til deg, virkelig på tide! Denne sommeren har vært helt magisk, men den har gått så utrolig fort! Hjeeelp. Hehe. Her går alt veldig fint, faktisk litt deilig og komme inn i de daglige hverdagsrutinene igjen, ikke minst har jeg begynt i ny jobb (stortrives).
      Litt digg med noen sommertips på tampen, spesielt nå som det pøser ned ute. Skal faktisk i bryllup om to uker så håper noen av disse tipsene kan komme godt med, jeg må virkelig prøve denne miracle oil 🙂

    3. Åhh elsker at du er tilbake,med vloger❤️❤️
      Hva heter parfymen?
      Og ønsker gjerne vlog om nue innkjøp☺️
      Inspo til høstgarderoben
      Klemklem

      1. Yee 🙂 Så bra du liker det! Jeg har ikke kjøpt meg noe nytt på klesfronten på så lenge jeg kan huske 😀 Så det får komme etterhvert tror jeg <3 Parfymen heter Bronze Godess 🙂

    4. Åååh det var en helt nyyydelig look! Og jeg som skulle spare penger, nå fikk jeg veldig lyst til å kjøpe nesten alle de produktene du brukte til denne looken

      1. Tusen takk Hanna! Det er ihvertfall produkter som du får bruk for om det kan hjelpe – haha 😀 <3 Alle trenger å spare litt penger etter sommerferien tror jeg … 😀

    5. Jeg klarte ikke å se hvilken parfyme det var du linket til….det kom opp at siden ikke finnes mer 🙂 hva heter den?❤

      1. Utsolgt dessverre, dette er den ; Bronze Goddess Eau Fraiche Skinscent – ikke parfymen. Men Skinscent 🙂

    6. Hei Lene! Linken til parfymen funker ikke. Ser det er forskjellige typer av Bronze goddess parfymen,hvem er det du bruker?

      1. Den ble utsolgt på 1-2-3!! Du må ikke ta parfymen, den er ikke god! Det er Estee Lauder sin : Bronze Goddess Eau Fraiche Skinscent <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg