Vlog : Lene Orvik Collection

Siden vi er inne i lanseringsuke av “Lene Orvik Collection” i samarbeid med TINE og Bik Bok, vil jeg gjerne vise dere hele kolleksjonen! Den har dere jo ikke sett enda! Og det er vel ingen bedre måte å gjøre det på enn ved og lage en vlog? Lenge siden jeg har gjort det nå, og synes det er gøy å vise plaggene på, så får dere sett hvordan de sitter ♥

Annonse

Som sagt så kom inspirasjonen til den gule kjolen fra Tine IsTe limonade med sitron, og jeg har også blitt inspirert av blant annet Noisy sommer og IsKaffe Cappuccino Zero, noe dere etterhvert får se i promo kolleksjonen som jeg har laget spesielt for TINE. Den består av håndkle og beachbag, en joggedress i peach og en corall farget t-shirt.

Minner også om lanseringsevent Bik Bok Strømmen fra 9-12 på onsdag, på Bik Bok Karl Johan 9-12 på torsdag, og Bik Bok Torgallmenningen fredag 9-12. Jeg er på alle eventene fra 9-10 ♥ Det vil være en bartender tilstede og servere deilige frokost «drinker» fra TINE; Raspberry-heaven med TINE isTe, You`re a peach med Noisy sommer og Mocha dream med TINE IsKaffe. Litt bakevarer og digg TINE yoghurt vil også bli servert. Sees!

32 kommentarer
    1. Shit så mye fint! Du lager altså den ene kule kolleksjonen etter den andre, og jeg digger det! Gjett om jeg skal sitte klar på fredag 😀

    2. Gratulerer så mye med nok en flott kolleksjon. Du er så flink altså. Jeg elsker virkelig olaskjørtet. Det kan jo brukes til så mye nå fremover. Håper jeg klarer å sikre meg et.

    3. Ååh så gøy, håper virkelig jeg får muligheten til å komme. Om jeg ikke jobber kommer jeg garantert kl 0900. Må jo kapre meg noen av disse godbitene <3 Du er sååååå flink, heiaaa LENEEMOR 🙂

    4. For en utrolig fin og spenstig kolleksjon. Skikkelig kult å se hvordan du har tatt inspirasjon fra Tines produkter og lagt det inn i klærne! Veldig tidsriktig alt sammen (olaskjørtet med “slitt” overflate og crop-top spesielt). Håper jeg er heldig og får tak i flere av plaggene. Blir kjempe inspirert av deg og er utrolig glad for at du har kunnet gi ut flere kolleksjoner. Kommer du til å legge ut promoen som du nevner? Kommer den ut, samtidig med kolleksjonen din 12.mai? 🙂

      1. <3 Takk for fine ord!! Ja, den får dere også se 🙂 Den selges ikke dessverre! Men dere kan vinne den etterhvert 🙂

    5. Fantastisk kolleksjon! 🙂 men jeg skjønner ikke helt, hvordan kan du være på strømmen storsenter fra kl09, når selve senterets åpningstid er fra kl.10.00?

    6. Gratulerer med enda en super kolleksjon<3 Må få sikret meg et par ting herfra ja:)) Har et lite spm, hvilken str. har du i settet med hettegenseren og shortsen? Ha en fin dag!

    7. Så utrolig fint, du er virkelig talentfull <3 Gratulerer med kolleksjonen, den blir nok solgt på 1-2-3! Lykke til med lansering <3

    8. For en superflott kolleksjon, er mye jeg har lyst på merker jeg 🙂 du er utrolig dyktig!
      Syntes informasjonen fra bik bok sin side har vært sinnsykt dårlig, du starter jo med lansering på strømmen i morgen, og det er fortsatt ikke lagt ut hvilken butikker som får kolleksjonen 🙁
      Så da prøver jeg å sikre meg med en plan b, og det er å bestille fra nettet. Og da lurer jeg på om du har samme str i alt (XS), eller om noen plagg er litt mindre i str?

      Hadde satt stor pris på om du kunne svart 🙂

    9. Hei.
      Elsket det røde settet med shorts og genser. Hva vil prisen på dette være? vil man kunne kjøpe det på nett? 🙂

    10. IsKaffe Cappuccino Zero
      Tine IsTe limonade med sitron
      Noisy sommer

      Liker virkelig kolleksjonene du har lansert tidligere for BIKBOK (og denne er intet unntak). Gleder meg!!

    11. Hei skjønne! Kanskje et litt teit spm, men eg lurte på hvilke str du brukar i dei singlettane? Eg må sitte klar på nettet på fredag kl 10 og tenker eg må ha to str større enn deg <3 Kjipt å bestille feil og at dei er utsolgt til et evt bytte 🙁

    12. Kjempe fin kolleksjon og fine freshe sommerfarger 🙂 Såååå gøy med mote visning, mye bedre å se de på, sånn som du gjør det her 🙂 Du er knall flink Lene 🙂 Ha en fin onsdag og lykke til med lanseringen når den slippes i butikkene 🙂

    13. Ååh, alt er jo bare elsk ! Alle kolleksjonene dine blir alltid mine all time favorite <3
      Kan man sikre seg noen av disse godbitene på nettet på fredag ?

    14. For en flott kolleksjon! Virkelig sommerfrisk og fin 🙂 om jeg bare får komme med litt konstruktiv kritikk til neste kolleksjon (blir helt sikkert flere så flink som du er!).

      Alle klærne (kanskje med unntak av kjolen) er for supertynne og petite jenter som deg selv. Stramme topper, mini-shorts og tettsittende skjørt. Ikke så anvendelig for oss med koen ekstra kilo på kroppen 🙁 bare en liten tanke å ta med videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg