VLOG : Klipp fra NYC

Hei fine dere, god tirsdag! Hjemme igjen i Norge, flyturen gikk fint og det er alltid godt å komme hjem. Dagen i går gikk litt i ett, derfor ikke oppdatering før nå. Har litt jetlag men jeg har allerede vært på trening, på butikken, på kaffebrenneriet, sølt kaffe over hele meg,og klokken 11 reiser jeg mot flyplassen. Jeg har nemlig en shoot i Sthlm i dag, spennende! Ellers bor min elskede Helen her denne uken, så gjett om vi skal kose oss! Var komishow her i går rundt midnatt når lyset plutselig gikk, hehe – hele bygget var bekmørkt, da var det godt vi hadde hverandre og stearinlys ♥

I går satt sammen en liten “fantete” film til dere, det er bare litt små-klipp og noen talks fra meg og Maria. Forhåpentligvis får dere feelingen av litt NYC vibes, håper ikke det blir for internt, hihi, den er i hvertfall ekte, og.. Litt rotete – men bedre enn ingenting tenker jeg! SMIL fra meg til dere!

♥ Takk for en helt magisk tur med deg Maria. Du altså ♥

26 kommentarer

Siste innlegg