Vlog ; Jeg snakker om- og viser frem kolleksjonen

Reklame for egen kolleksjon


Nå er det jo en liten stund siden jeg har laget vlog! I tillegg så ønsker jeg å snakke litt om kolleksjonen ♥ Gøy og fortelle litt om tanken bak! Det ene smykket er foreksempel inspirert av et av pappas smykker da han var yngre – og da var det veldig gøy å lese at en av dere også hadde en pappa med samme smykke! Og det var før jeg i det hele tatt hadde skrevet eller sagt noe om det, hehe.. Så gøy! Tanken er jo at det skal se ut som det er arvet ♥

Here goes! Dette er en film jeg opprinnelig laget til IG-TV (så er derfor jeg sier det i begynnelsen så dere ikke blir helt forvirret!)

#safirabyleneorvik og Vintage Gold kan dere shoppe her!
(Toll og moms er inkludert og frakt er gratis!)

Og PS! Senere kan dere være med i konkurranse om å vinne smykke fra kolleksjonen. Så følg med på instagram!! ♥

10 kommentarer
    1. Kjempe fine smykker. Vurderer å kjøpe øredobber 🙂
      Men du, må bare påpeke en ting. Din far har vært i Libanon, en krig ? Et oppdrag? Hvordan er det mulig at du ikk vet hva han gjorde der selv om du var liten. Og måten du nevner det på, du kunne liksom ikke brydd deg mindre. Ble bare litt satt ut. Hadde jeg hatt en far som hadde vært med på noe sånt så hadde jeg ville vite ALT. Men Kansje det bare er meg?

      1. Det var jo mest sagt på en tullete måte! Han var vel i forsvaret 🙂 Klart jeg bryr meg ! Men dette er jo 40 år siden 😀 😀

    2. Så mye fint, æ vil ha alt!!
      Vurdere å bestille «Gold Vintage Nagler» øredobbene, noe av de fineste æ har sett på lenge. Heie på dæ <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg