Vlog : Hverdagsbølger

God daaaag! Jeg er på vei til Stockholm ♥ Våknet før alarmen ringte med masse energi, det er en digg følelse! Jeg har jo gjort litt research- og spurt dere både her og på instastory hva dere ønsker mer av her inne, og hvilke vlogger dere ønsker. Å lage  vlog er så gøy! Nå er fallhøyden litt stor, i og med at jeg virkelig satte inn jernet i forrige vlog- men det er stor etterspørsel etter hvordan jeg får så mye volum i håret mitt, så her har jeg laget en vlog til dere.

Håper dere liker den.

Jeg planlegger flere vlogs, feks ; Èn jeans – tre antrekk, Q&A med venninnene, housetour ++ Men hiv gjerne på konkrete forslag til andre ting også. Dette er GØY!!

Ha en nydelig dag, dere ♥

40 kommentarer
    1. Housetour!!! Og gjerne en jeans flere antrekk! Samme med andre plagg også, for eksempel en skjorte flere antrekk:)

    2. Yay 😀 gjeerne antrekks-video som er jobbklær-rettet (vi får feks ikke bruke jeans, men er jo gøy å ikke gå i sort hver dag også!). Spesielt er jeg helt tom på kreativiteten nå på vinteren, føler jeg har sett lik ut hver dag siden oktober omtrent :p haha uff

      1. Uff I feel ya. Vanskelig i den perioden vi er inne i nå.. Men ja, det skal jeg få til vettuu Julie <3 Stor kleeem!

    3. “Følg meg gjennom dagen” vlog! :)) det må absolutt ikke være når det er noe spesielt den dagen, bare en vanlig dag i hverdagen din, syns det er så koselig!

    4. Super video! Har samme lengde på håret som deg og synes du er så flink til å ordne det! Hemmeligheten er nok den sprayen du bruker før du krøller det og etterpå, så hva heter den?!? ☺️

    5. Haha, du er så herlig! Blir alltid i godt humør av filmene dine ☺️ Og ENDELIG hair tutorial! Har jo alltid lurt på hvorfor ditt alltid ser ut som en million, når mitt på samme lengde klapper sammen til dette glatte noooordiske håret så fort jeg går ut døren har du noe extensions i for ekstra fylde? Har du tips til krøllstav?

      1. Åh yeey så bra du likte denne <3 TAKK 🙂 Hehehe klapper sammen, knis 😀 Jeg bruker Mast sin, vol.2 – elsker den! <3

      1. Takk 🙂 <3 Jeg vet ikke om den finnes på nett- hørt tidligere at noen her inne ikke har funnet den 🙁 Men om du bor i Oslo så har Malene den på Meraki Studio 🙂

        1. Samme spørsmål som over; har du noe extensions i håret for mer fylde? I såfall,hvilken type? Har samme lengde som deg, men får det IKKE til å se så bra ut som du! Du ser helt smashing ut!

          1. Hei, jeg har 9 fester i, for å være eksakt!:D Alltid kjekt med litt ekstra fylde 🙂 <3 Jeg tester ut noe extensions nå- så det er ikke noe som er på markedet enda, faktisk <3 Tusen takk for fin kommentar <3

    6. Hei Lene!

      Mener å huske at du hadde en sort bukse med volanger nede på bena/leggen?? Bladde meg gjennom 15 sider med innlegg av outfits du har lagt ut, men fant den ikke.. Lurte på om du kunne se om du fant noen innlegg med den på og linke? Tenkte bare å se om jeg kunne stjele noe inspirasjon 😉

      1. Hei, ååh mmm den er fra Zara 🙂 <3 Vet ikke helt hvor du kan finne en samme type bukse idag- men lurer på om jeg har sett en på NA-KD 🙂 Og husker ikke i hvilken sammenhenger jeg har postet den heller 😀 Sorryyy <3 Kanskje den ligger på instagram? 🙂

    7. JA til flere vlogs 😀 Gjerne en jeans, flere antrekk -og flere inspirasjonsvlogger til antrekk. Elsker stilen din 😀

    8. Jatakk til fine hverdagsantrekk 🙂
      Tørrshampoo`en Sahara love story fra Noir (blondiner) kan sannsynligvis bestiller på nett fra svenske KICKS , for de som ikke bor i Oslo 😉
      Ellers har Blush.no en lignende budsjettvariant : Nioxin instant fulness dryshampoo 😉
      Jan Thomas dry shampoo spray er kanskje også et alternativ.

    9. Kunne du ha skrevet om hvilke type extensions du bruker? er det clip on? osv 🙂 hvordan håret ditt er med vs. uten <3

    10. Heisann Lene:-) Jeg har lenge hatt et ønske om en video der du viser litt forskjellige kule antrekk som du hadde litt fler av før i den gamle leiligheten! Jeg synes dette er veldig inspirerende å se på, og håper du har muligheten til det 😀

      1. Herlig!! Try it <3 Nei??? Det trenger jeg selv, av og til er det altså så statisk atte HJELP!! 😀 😀

        1. Classic antistat spray. Spray litt på børsten før du grer deg, eller litt i hendene og klem inn. Den sprayen er knall til både statiske klær og hår

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg