Vlog : How to

ANNONSE I SAMARBEID MED SPOTLIGHT WHITENING

For to uker siden skrev jeg ett innlegg om mitt nye ambassadørskap med tannblekingen Spotlight Whitening. Nå har jeg laget en liten vlog til dere hvor jeg viser dere hvordan jeg bruker den. Den skal brukes i 1 time om dagen i to uker i strekk, og i timen hvor du har stripsene på, kan du jo gjøre mye uten og merke at stripsene er på. Det er ikke så mye som skal til ♥

Tannblekingen kan du få kjøpt her til 599,- (i pakken får du to strips, en oppe og en nede- og nok til en to ukers behandling)

Gla’video med masse energi! Og jeg gleder meg til hvitere tenner til julebord, jul og nyttår! Nå skal jeg ta med meg energien min å bruke den på kardio på Jobbsprek, skrives ♥

11 kommentarer
    1. Hei Lene.
      Jeg såg på snappen din i går at du hadde på deg en rød joggedress, med skrift langs sidene. jeg er nysgjerrig på hvilket merke evt hvor den er kjøpt?

    2. Utrolig mange reklameinnlegg for tiden 🙁 ikke like artig å lese bloggen din da, men håper du legger litt mer «sjel» i den når leiligheten er ferdig og du får landet litt 🙂

      1. ÅÅ så herlig du er. Tusen takk Beate <3 Kjekt at jeg inspirerer deg, det betyr mye! God onsdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg