Vlog : Fra hvit stue til …

God torsdagskveld ♥ Tiden løper fra meg, blitt 22 allerede. Skal si tiden flyr når man koser seg! Taco og vlog-redigering er torsdagshygge. Nå skal jeg snart få pakket bagen, for i morgen står fjelltur med jentene på agendaen, så deilig! Hafjell here we come.

Endelig ny vlog, som jeg gleder meg til å dele. Fra hvit stue, til ..

Likte dere resultatet? Eller var det finere før? Jeg liker begge deler – men nå passer stuen bedre til kjøkkenet enn den gjorde før. Og gav kjøkkenet litt “motvekt” .. Veldig fornøyd med resultatet ♥ Jeg har brukt “Dempet Sort” forresten!

132 kommentarer
      1. Njaaa vært inne på tanken, men har ikke lyst å skjule gulvet <3 Får se etterhvert 🙂 Kanskje jeg endrer mening 🙂

    1. Ble kjempebra! Jeg syns det gjorde stuen litt lunere. Fargen var den perfekte kontrast til den lyse sofaen ☺️

    2. det ble kjempefint! Veggen gjorde virkelig susen, å som du sier ble det mere helhet i forhold til kjøkkenet:-)

      1. Yes – det ble virkelig det, hører litt mer sammen nå <3 Følte kjøkkenet leder 1-0 en stund 😀 Hehe 🙂

        1. Burde kanskje skrevet tights istede for bukse, for jeg mente egentlig den svarte tightsen du har på deg på slutten av videoen

    3. Det blei sjukt fint, du e så flink – herlig video og inspo flinke, vakre du 🙂

      Eg har akkurat pussa opp kjøkken og stue, men eg gjekk for meir lyse farger,
      men så har eg mørk sofa. Men det er så masse som er fint, og eg digger stilen din!

      1. Tusen takk Regine 🙂 Åh ja det er også superfint! Hvordan skal man kunne slå seg til ro medén stil?? 😀 😀 Haha!

    4. Skikkelig lekkert og eksklusivt! Ser at du ikke bruker så mye av materialet tre i innredningen. Syns ikke du at det kan bli litt stramt/hardt uttrykk å bare ha interiør i stein og stål? 🙂

      1. Tusen takk! 🙂 Nei, jeg synes tregulvet i seg selv er nok og har ikke lyst å blande inn andre “tresorter” 🙂 <3 Klem

    5. Hei.
      Yes, detta blei bra. Så mere rett ut nå. 🙂
      Har dempet sort på soverommet og er meget fornøyd med det. Fin farge. 🙂
      Kos deg på fjellet.

      1. Yeei, tusen takk Ragnhild 🙂 Jeg vil også male soverommet i den! <3 God helg når den tid kommer 🙂

    6. Dette ble virkelig flott!! Den veggen var som prikken over i’en:)

      Og veldig for-seg-gjort videoblogg, inspirerende!!:)

    7. Såååå utrulig fiiint Kan jeg bar spørre hva det koster sånn ca å male med alt utsyr og maling du måtte kjøpe.?Har nylig flyttet inn i nytt hus med alle vegger er hvite og kjenner jeg mååå male. Men samboer ikke så lysten og vi har ikke peeeeilig på slikt

      1. Hei! For denne veggen (13-15 kvm) med maling, stige, koster, etc ble det rundt 2000,- 🙂 Klemmer <3

    8. Rå fint<3 Får så lyst til å male selv når jeg ser hvordan du har det:) Hva heter gulvet ditt fortesten?

        1. Takk! Jeg lurte forresten på om du kunne lage en vlog om plagg du syns er viktig å ha i din garderobe nå som vi går litt mot varmere tider? Og litt basic plagg som gjelder hele året da <3

          1. <3 Ja, det kan jeg prøve på! Jeg skal bare omstille meg litt først, hihi! Alltid litt vanskelig å få fra vinter til vår – men også GØY! <3

    9. Hei vakre Lene!

      Hvor utrolig flink du er, skikkelig inspirerende!! Kan jeg spørre hvor den «beige(?)» genseren din er fra? Den du har på deg i slutten av vidioen!

      Klem i fleng

      1. Tusen takk Pernilla 🙂 Den er fra HM Trend. Tror ikke du får tak i den nå dessverre 🙁 Kjøpte den i høst/tidlig vinter <3

    10. UTROLIG fint! Så gøy at du tar oss med på å se forandringen, både med malingen og dekorasjon etterpå. Du er virkelig til inspirasjon. Synst stua blei mer lun, det er deilig i den årstiden vi er i nå. Fantastisk!! Gleder meg til mer.

    11. Sykt stilig, men savner noe på veggen?
      Hadde vært kjempekult med et kult bilde på den store svarte veggen.

    12. Synes det ble fint – og enda finere & «lunere» blir det med bilder! 🙂 savner litt farger jeg da, type noen freshe puter, et gulvteppe elns men det er meg uansett, nydelig!☺️

    13. Så fint det ble ble raskt mye varmere og koseligere stue! Love it og JA til flere sånne vlogger!! Kjempe inspirerende! Holder selv på med opppussing, og blir ikke helt fornøyd med stua. Dessverre passer ikke dempet sort inn her ☹️

      1. Yes og tuuusen takk! 🙂 Flere sånne 🙂 Spennende med oppussing da! Hvilke farger har du i resten av leil/møbler? Kanskje jeg kan komme med en idé? 🙂 <3

        1. I stua har jeg klassisk hvit på vegger, lister og tak. Lysegrå sofa, bord i hvitoljet eik. I interiøret går det mye i grønne planter, gull, og sort. Nordisk stil. Åpent inn til kjøkken som er minty breeze. Setter stor pris på forslag og ideer, jeg er ganske ny i denne interiørverden

          1. Oh det hørtes skikkelig delikat ut! Virkelig 🙂 Flink du er! Jeg synes svart matt hadde passet perfekt inn der, og veldig fin til minty breeze. Men du må jo selv føle at det er riktig. En blå/grønn farge hadde også passet veldig fint inn. Det hadde jeg før. Minty Breeze og Oslo på kjøkken og stue (med åpen løsning) det var også superfint! Passer til grått, svart, eik – alt 🙂 <3

      1. Åh TAKK Amalie!! Etter dette engasjementet får jeg jo bare lyst til å lage flere <3 Så jaaa 🙂

    14. Jaaa! Ditte video formatet funka! Yes!!
      Fortsett sånn! Å så du .. e spår de som designer eller bidragsyter i oppussingsprogram på TV! Du e FØdT til ditte Lene!!

      ❤️❤️❤️

      1. Fineste Marthe <3 Tusen takk 🙂 Jeg elsker sånt, det er dette jeg virkelig brenner for 🙂 <3 Stor klem og håper du koser deg med lilletausa <3

    15. Så fint det ble!! Mye finere enn å ha det bare hvitt 🙂 men skal du ikke ha noen puter i sofaen? Ser for meg at det hadde blitt veldig fint med noen velour-puter i ca samme farge som den krakken/puffen (??) du har eller en dyp grønnfarge som passer til alle plantene dine 🙂 det hadde frisket skikkelig opp, uten å bryte med fargene du allerede har!

      Klem

      1. Heiaa! Ja det kommer etterhvert – ikke så enkelt å finne akkurat det man vil ha alltid <3 Stor klem!

    16. Fantastisk resultat og digger videoen. Burde kanskje få opp noe på den mørke veggen men du skal kanskje ha bildene der? Dersom du synes fargen ble for mørk vil jeg tipse om Elegant fra Jotun i matt, fortsatt mørk og gir samme lune stemning og passer til alt. Har malt spisestue hjørnet hjemme i den, har åpen kjøkken-stue løsning og mye av samme stil på interiøret som deg, inspirert av deg vettu ;). Du vil venne deg til overgangen etterhvert men synes absolutt du skal beholde den mørke veggen, blir mer lunt og koselig 🙂
      God tur med jentene, flott på fjellet nå 🙂

      1. Kommer bilder osv ja 🙂 Jeg er veldig fornøyd med fargen altså, den er ikke så “hard” som jeg skulle ha det til – hehe.. Men takk for tips!

    17. Så fin vlog!! Digger at du selv sier du er litt usikker, men resultatet ble jo superbra 😀 Vil ha mere vlog, både interiør, sang, klær, nye innkjøp osv osv – du er så flink!

    18. Så fin vlog!! Du er så flink til å se mulighetene. Digger at du er litt usikker selv i starten, men det ble jo skikkelig bra! Vil ha masse mer vlog, både klær, nye innkjøp, interiør og sanger 😀

    19. Helt fantastisk lekkert altså, elsk!!!
      Og veldig artig med vlog
      Du er så flink!
      Har selv blitt helt hekta på svartmaling, nyss før hele huset er svart Neida. Joda

    20. Herrefred det ble helt sykt fint! Elsket, elsket både videoen og resultatet av stuen! Gleder meg så mye til å bli ferdig utdannet, komme meg ut av kollektivlivet, skaffe egen bolig, og bare kan gjøre AKKURAT hva jeg selv vil med hjemmet mitt. Gjøre det til mitt <3

    21. Kan jeg bare komme med et lite tips/ forslag? Hadde vært utrolig fint med spotter på den nye svarte fondveggen din, hadde kommet til å løftet leiligheten din 10 hakk, og fremhevet fargen enda mer 😀 bare et lite tips fra en interiørdesigner :p du er utrolig dyktig Lenemor <3

      1. Hei! Hehe tusen takk. Jeg vet ikke, jeg har spotter på kjøkkenet over speilet og synes det er fint, men jeg tror kanskje jeg synes det blir rotete på stueveggen.. Men takk for tips 🙂

    22. Det ble lekkert, Lene ! Stuen ble lunere og har nå en ny dybde . Og så flink du har vært med plantekjøp. Nå skal du se det går bedre. Må vanne og dusje de 1 gang i uka da 🙂

      Kanskje planten ved siden av peisen synes det blir litt i varmeste laget, du kan jo flytte den litt unna når du bruker peisen .
      Hva med et stort, kanskje lyst teppe på gulvet.Jeg har gått for det på selv og er svært fornøyd. Det demper romklangen endel og er det stort nok så virker faktisk rommet større 😉

      1. Hehehe ja jeg skal holde de ved like 😀 Tror jeg ??? 😀 Den flytter jeg selvsagt på <3 Hehe. Jeg er litt usikker på teppe enda.. Mulig en gang i fremtiden hihi <3

    23. Jeg bøyer meg i støvet, og må innrømme at jeg tok feil. Jeg var den som skrev en krass kommentar i forrige innlegg om at du burde få et fargerikt maleri opp på veggen (- står inne for at dét også hadde sett bra ut). Men dette ble dritbra, Lene! Kjempefint! Forstår det slik at veggen ikke er helt ferdig (?). Gleder meg uansett til å følge oppdateringene videre <3

      1. Jaaa vet – men ah neiii jeg vil ikke ha teppe 😀 😀 Haha. Får ta inn 50 planter til så kanskje det hjelper, neidaa <3

    24. Så kult det ble! Tror aldri jeg hadde turt, men resultatet ble jo superbra! Og så kult du har redigert videoen 🙂

    25. Du er eneste jeg vil ha på blogglista ,du er en motvekt,du er et ekte menneske føles koselig bare å se videoen .ble nydelig elsker også sort marmor og Gubi så misunnelig

    26. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, men du er så dyktig! virkelig et øye for design og det visuelle <3 skikkelig inspirende video og gøy og se hvordan du forvandlet hele stua til noe så stilig og ekslusivt 🙂 ååå merker bare jeg gleder meg til vi skal pusse opp en dag, har tatt så mange print screen fra bloggen din til inspirasjon 🙂

    27. Ikke så ofte jeg kommenterer – men vil bare si at dette var en skikkelig bra vlog å se:) Veldig inspirerende og man kan se at du har lagt ned mye arbeid i den. <3

    28. Altsååå, det ble utrolig bra, shit så fint! Såg veldig “hardt” ut i starten, men når du fikk opp møblene og diverse mot veggen ble det noe helt annet :)) Sofaen din poppet virkelig frem <3

    29. Herregud så fint! Fineste stua jeg har sett tror jeg. Både dødsstilig, lunt og koselig på samme tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg