Vlog : Feelgood fra turen

Oh boy! Endelig kommet meg i normal rytme igjen etter turen, og våknet til normal tid. Det er deilig! Men fy som jeg savner tilbake, rart det der.. Jeg koser meg alltid på tur men synes som regel det er helt bankers og komme hjem igjen, men denne gangen så … Er det annerledes. Tulum tok meg virkelig med storm, og alt jeg ønsker meg akkurat NÅ er å sette meg på et fly tilbake. Var så godt å “distansere” seg litt til en helt annen verden. Lever lenge på denne turen her. Og har allerede bestemt meg for at til høsten er jeg tilbake der. Dere må dra dit, girls ♥

Dette er videosnutter jeg har filmet fordi jeg ville bevare minnene – ikke fordi jeg egentlig skulle lage en vlog, så det er ingen snakking i videoen, bare musikk og deilige klipp av et deilig sted! CIAO!

30 kommentarer
    1. Hei, for et magisk sted! Veldig lyst til å reise dit selv, men jeg er liiivredd for edderkopper og andre ekle kryp. Så du noe særlig til dette?

    2. Drømmested, virkelig! Hva heter den første sangen i videoen? MÅ HA – den var sååå feelgood 🙂 Ha en fin dag, Lene

    3. Hei! Et spørsmål, du har så mange fine bilder på Instagram:-) jeg har nettopp fått vsco, og leste i et gammelt innlegg av deg at du ofte bruker a5 og tar ned temperaturen for å få bildene litt kalde. Men når jeg tar ned temperaturen, så blir jeg jo helt grå i ansiktet:/ hvordan klarer du å få så fine, kalde bilder og samtidig være brun?

      1. Hei! 🙂 Jeg redigerer i lightroom nå 🙂 a5 bruker jeg ikke så mye lengre, da det er et veldig mørkt filter, meeen veldig fint! Det spørs helt på hvilket lys bildet er tatt i etc, ift hvilket filter som passer. Er veldig mange fine på VSCO <3 Litt mer avansert om man skal redigere på macen som jeg gjør med alle bilder, bah.. 😀

      1. JAK – Into the blue, Marc Tracy – Born Twice, Ian Post – Clowns, Across The Whinstone – Just Amaze 🙂

    4. Det var veldig lite bildet i videoen, hadde vært mye bedre med normal str så hele skjermen ble dekket. Orket ikke å se videoen din, få til full skjerm neste gang da:)

          1. Ja, men dette er videoer som er lagt ut på instastory og snap- derfor i det formatet 🙂 Jeg skulle ikke filme selve ferien, egentlig – så denne er bare en bonus 🙂

    5. Hei skjønne, Lene! Så deilig og godt du har hatt en fin ferie, det unner jeg deg <3
      Angående Lightroom: bruker du det på Mac? Eller appen på iPhone? Da tenker jeg på bildene du poster på insta og i story 🙂 jeg har appen, men har en følelse av at du kanskje har det på Mac og derfor med mer avanserte valg? God klem 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Mac 🙂 Derfor mer avanserte valg ja <3 Helt rett 🙂 Synd det ikke går ann å få de inn på tlf, men – ja det krever litt ekstra tweaking etc når man skal redigere i lightroom, så sikkert like greit det er på macen 🙂

    6. Hei! Så utrolig fin video 🙂 Lurte på hvor det svarte hårbåndet ditt er fra, som vist i house-tour-videoen?

    7. Så herlig video Lene!!
      Dersom du skal filme med telefon neste gang, hold den på siden om du skjønner og ikke rett opp når du filmer! Når du redigerer da vil formatet være som en vanlig video og ikke så lite som det var i denne haha, så noen kommenterte det <3

      1. Haha jooo det vet jeg 😀 Men dette var ikke filmer som var ment til vlog, men til instaformat og snapformat. Litt mye mas og filme alt to ganger i to forskjellige format 😉 <3

    8. For et magisk flott sted og takk for at du viser oss så flott video, herlighet dån på det stedet og opplevelsen av dette herlige stedet og omgivelsene 🙂 Mange fine steder du reiser til, minner for livet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg