Vlog : En dag med Lene

God søndag mine fantastiske følgere ♥ Her om dagen var jeg hos skjønneste Aya på Wow Brow og fikset brynene mine- og hun sa at det virker som at jeg har så trofaste lesere. Og ja – det stemmer helt på en prikk, for DET er dere. Og jeg skatter dere så latterlig mye! Takk for at dere følger med, det setter jeg så stor pris på. Forrige mandag dro jeg med meg kameramann Asgeir Behrentz rundt omkring for å filme en vlog til dere, og jeg synes virkelig han har fått frem Lene 100% og alle mine sider! Jeg håper dere liker den, this is me!!

39 kommentarer
    1. Kjekk video! Her om dagen så var det en annen blogger som nevnte det med kvinneguiden, og jeg ble litt nyskjerrig hva det egentlig var ettersom jeg aldri hadde vært der før. Jeg leste innlegget ditt for et par dager siden..

      Jeg ble helt paff og forbannet når jeg leste hva som var skrevet om deg. Herregud. Fyfaen. Alle sine meninger ang så personlige emner, jeg ble helt .. jeg har faktisk ikke ord…. Det blir for drøyt.

      Stå på, heier på deg. Du er bra!

      1. Ville bare kommentere dette, med at jeg synes det er ganske skremmende at denne siden eksisterer og ikke blir lagt ned. Kvinneguiden er ene og alene et nettsted for mobbing og hetsing.

        Kanskje man rett og slett skal prøve å få fjernet hele siden ?!

    2. Hallo, så morsom video!!

      Jeg ville bare si at jeg syns du er dødsfin på håret om dagen. Vurderer faktisk å klippe meg så kort selv, men vet ikke helt om jeg tør…
      Syns du det er slitsomt å ha så kort hår, og krever det mye arbeid? Hvordan er det å ha så kort hår å ha det løst, i forhold til langt hår?

      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    3. Hei,
      Veldig gøy film 🙂 Lurte bare på hvilken rett du lagte? Minnet om chilli con carne, å har du forresten da en god oppskrift på det?<3

    4. Ååå så koselig video 🙂 dette må du gjøre flere ganger. Du virker så snill, omsorgsfull, morsom og bare god. Denne videoen får virkelig frem jordnære Lene. <3 synes du har utviklet bloggen din den siste tiden, løftet den opp noen hakk. Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den svarte Teddy skinn jakken? God helg videre <3

    5. Hei! Fin video, mer! Og det er så gøy å følge med på deg og oppussingsprosjekt. Kan jeg spørre hvor du har bestilt og fått montert den fine kakkelovnen fra? 🙂

    6. Hvorfor ignorerer du spørsmål rundt (over)forbruk, i følge mange, av plast, animalske produkter (f eks matoppskrifter som utelukkende inkluderer kjøtt), skinn, ull, maling, materialer til oppussing osv.? Du forstår vel at mange ser opp til deg? Kjenner du ikke på det ansvaret, når kundene (leserne) dine spør? Eller er det ikke viktig for deg?

        1. Eeeh tullete og patetisk? Lene slipper sjeldent eller aldri gjennom kommentarer som er kritiske, og hvis hun gjør det så svarer hun ikke.. Dette med overforbruk og miljø er jo veldig i vinden nå, og det er ingenting frekt med å lure på hvordan Lene stiller seg til det 🙂

    7. Prøver meg her også:
      Dette passer ikke til innlegget men jeg er såå forelsket i gulvet ditt! Vi skal i gang å bygge hus og jeg kikker på gulv. Jeg har fått katalog og prisliste tilsendt på Mail fra dinesen men syns det var litt vanskelig å finne utav det. Har du valgt classic eller natur? Hvilken tykkelse og bredde gikk du for? Håper på svar 🙂

    8. Så fin film! Du er helt nydelig, både på innsiden og utsiden virker det som:) Når du leser at folk skriver stygge ting om deg på nettet, så må du bare ta det som et eneste stort kompliment!

      Kan du lage en film der du viser hvordan du styler håret ditt?

    9. Din positivitet og energi er inspirerende og smittende! Tusen takk som deler! Ha en strålende dag, fine deg! 🙂

    10. Hei,
      En konstruktiv tilbakemelding til deg på vloggen din.
      Musikken er veldig høy i forhold til stemmen din når du snakker.
      Når musikken slutter og man skal høre deg snakke må jeg skru opp volumet, og når du slutter å snakke og musikken går på igjen er musikken skyhøy.
      Sånn holdt jeg på, opp og ned med volumet når jeg så på vloggen din.
      Må jo være noe du kan ordne med til neste gang?

    11. Hvor er den vanvittig kule fila-genseren din fra? Den var dødskul! Du er så flott, og utstrålingen din er fra en helt annen verden <3

      1. ÅÅ snille Sandra! Wow takk!! <3 Og genseren er kjøpt hos en butikk på Steen & S… :-* Så de hadde den på Weekday i går 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg