Vlog : Covering Nervous

Oi som tiden flyr! Vi sitter allerede på flyet hjemover til Norge igjen. Denne turen har vært helt magisk, vi har altså hatt det så morsomt at jeg bare føler meg utrolig takknemlig. Jeg og Maria er skikkelig god på turer sammen, hehe. Aldri dårlig stemning, mye latter, nye mennesker og alltid nye opplevelser. Minner som blir med for resten av livet. Kommer et nytt innlegg med flere bilder fra turen senere. Men først vil jeg dele en coverlåt med dere som jeg gjorde for noen uker siden.

Hope you like it ♥

Ellers vil jeg igjen bare ønske dere riktig god påske, hvor enn dere er i verden. Jeg skal rett hjem å pakke om kofferten, for nå venter påskefjellet. Hemsedal med jentene! Påskeklem

19 kommentarer
    1. Har ikke sett videoen enda, men skal se etterpå når jeg får hentet headsettet! 😀 men et annet spørsmål, hvor er den n y d e l i g e kjolen du har på deg på insta fra? Korallfargede?

    2. Tenk at i alle år, trodde jeg det va Tone som var flink til å synge, og satsa litt da. Men så setter du i gang, og alt er bare nydelig!

    3. Har du noen gang fått tilbakemelding på sangskill fra erfarne i bransjen ? Jeg synes du er drit flink. Men har jo ikke god peiling.

    4. Du har en helt magisk stemme, Lene.
      Jeg har lyst til å høre deg synge en sang med norsk tekst neste gang, gjerne at du gjør de om til din egne dialekt som er så fin! F.eks. en låt fra Vamp 🙂

    5. Du må bli sammen med Gard igjen!! Dere var dream couple. “Savner” at dere ikke er sammen, er noe som er feil i universet når jeg tenker på at dere ikke er sammen! Hilsen fast leser og fan girl ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg