Vlog : 50 fun facts dere ikke visste om meg

Hei fra nydelige Dubai! Det er allerede 34 grader her og enda tidlig, så dette blir en varm, deilig dag! I går var vi på Nikki Beach hele dagen, koser oss ihjel! Idag blir det Nasimi Beach og deretter shopping på Dubai Mall. Håper dere har en fin påske så langt! Her kommer en vlog som jeg laget til dere forrige uke, med 50 fun facts som jeg ikke tror dere vet om meg ♥ Filmen er litt lang, glad i å snakke vet dere!

(Ps, dette innlegget ble aldri publisert tydeligvis, men skrevet tidligere idag) Klemmer fra solen!

17 kommentarer
    1. Du virker som en utrolig herlig og god person! Gjett om jeg er misunnelig på det humøret og energien din!

      1. Hei! Den er ikke låst? 😀 Åpen for alle, men jeg har skrudd av slik bare venner kan snappe til meg ja. Rett og slett fordi jeg trengte en pause <3 Men om du lurer på noe så bare spør her inne 🙂

    2. Beste vloggen hittil haha 😀 du minner meg litt om meg selv. Mange ganger tenker jeg at jeg er litt mye med konstant godt humør og prating, men når jeg ser deg (eller andre mennesker som er slik) så tenker jeg egentlig at det bare er hærlig. Ingenting er jo som positive, smilende menneksa! Stå på Lene 😀 digger bloggen din!

    3. Jeg synes du skulle skrevet at du hadde toppkarakterer på VGS, du hadde jo bare 5 og 6 jo 🙂 Du som bodde på hybel, og klarte deg selv, og ikke hadde noen som pushet deg med skolearbeid. Det synes jeg du skal være stolt av. ( Men da kan jeg formidle det isteden 🙂 )

      1. Hehe åå <3 Det var jo hyggelig 🙂 Joda, jeg er veldig stolt av det <3 Hehe, søt du er! God påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg