Vlog : 5 sommerlige antrekk

Hei hopp fra fantastiske, og solrike sommerOslo! Hjelpes den solen gjør noe ekstra med energien ♥ Jeg har laget en liten vri på “shopping haul” videoene mine. Kortet de litt ned, og snakker mindre! Og i dag ville jeg gjerne lage 5 antrekk som dere kanskje kan bli inspirert av. Ikke alltid like lett å være motivert på den fronten, det vet jeg selv. Veldig ofte ender jeg opp med treningsantrekk! Men nå som solen er her blir jeg så giret! Her er 5 favoritt-antrekk som jeg har dratt ut fra skapet! En favoritt om dagen er rett og slett en hvit t-shirt som kan brukes til ALT! Om jeg er i tvil, bruker jeg en eller annen hvit t-shirt som jeg har liggende. Lurt å ha litt mange basic tee’s!

Antrekk 1 ; Skjørt, solbriller & T-shirt Maanesten, Sko Acne, Veske LV, Jakke Zara
Antrekk 2 ; Skjørt Designers Remix, Sko Acne, Veske Chanel, Briller Prada, T-shirt & Jakke Maanesten
Antrekk 3 ; Kjole Zara, Sko Nelly, Veske Gucci, Briller Prada
Antrekk 4 ; Skjørt & T-shirt Maanesten, Sko Miu Miu, Jakke Zara, Caps Samsøe Samsøe 
Antrekk 5 ; Jakke Zara, Topp Zara, Skjørt Envii, Sko Acne, Briller Dior, Veske LV

Om dere er giret på flere sånne, kan jeg gjerne lage en party-antrekk vlog også!

32 kommentarer

Siste innlegg