Vixen Blog Awards

2. juledag og ordentlig julestorm på øya! Men jeg har sovet som en stein, med unntak av de få gangene jeg har våknet fordi jeg har “knotter” med hår over hele hodet. Jeg og Oda fant nemlig ut at vi skulle lage afro krøll på meg til idag, så hun snurret og snurret og festet med gummistrikker i natt, hehe.. AUCH. Lar de være i litt til, så får vi se om resultatet blir bra ♥

Jeg har faktisk ikke vært noe sted de siste dagene, bare vært hjemme i pysjen, det har vært så utrolig deilig. Fått sovet, slappet av, badet i jaquzzi, spist god mat, spilt spill. Og endelig har ryggen blitt litt bedre, og det er jeg utrolig lettet over. Jeg og Jørgen flyr til Bangkok på onsdag, så det hadde vært deilig og slippe ryggsmerter på flyturen!


Uansett – det er ikke ofte jeg ber om tjenester som dette, men nå har jeg veldig lyst til å spørre om dere vil legge igjen en liten stemme eller to ♥ Når jeg oppdaget meg selv på nominasjonen til Vixen Blog Awards fikk jeg helt bakoversveis! Dere har nominert meg til hele 5(!) kategorier! Veldig overraskende, og jeg er så utrolig takknemlig! Tusen takk.

Nå har jeg blogget i 6,5 år. Det har blitt en stor del av livet mitt, og jeg elsker det. Måtte ta et lite google søk, og mimre tilbake til begynnelsen da jeg startet dette blogg-eventyret. Helt utrolig hvor mye som har skjedd på disse årene, hvor mye jeg har lært, vokst, utviklet meg!

Her er fra de første to årene med blogg! Det jeg husker mest fra denne tiden er at jeg alltid ordnet meg på håret selv, farget og stripet det, bestilte eget hairextensions fra USA, fikk samboeren min til å sette det på (haha) .. Jeg handlet wedges med snøring fra ebay, brukte overloads med solpudder, og var veldig fornøyd med min egen lille walk-in closet som bestod av klær fra Bik Bok – og egenlagde plagg med fjær og åpen rygg! Var mye mer kreativ på den tiden når det kom til klær, husker jeg!

Husker dere denne tiden? Er det mange her som har fulgt med siden den gang? Gøy å mimre altså, man glemmer liksom litt av det oppi alt annet.

PicMonkey Collage-26

I 2016, 6,5 år siden har jeg altså blitt nominert i disse kategoriene :

Folkets Favoritt
Årets Blogger
Årets Bloggbusiness
Årets Livsstilsblogg
Årets Moteblogg

WOW! Dette er fine kategorier å være nominert i altså, Hadde satt umåtelig stor pris på om dere vil stemme meg frem, det hadde betydd mye for meg ♥ Det betyr også veldig mye for meg at dere har tro på meg, støtter meg og heier meg frem – takk for at dere er som dere er!

14 kommentarer
    1. Jaaa husker den tiden :)Tenk at det har blitt så mange år! Har selvfølgelig stemt på deg, heia heia! Lykke til 🙂

    2. He det virkelig gått så lang tid?? He fulgt deg siden du starta ej da!
      Et lite avbrekk i en travel kvardag. Tydelig å sjå at du har det godt no – ligner meir deg sjølv no! Har du tatt noko i leppene dine?
      Soklart får du ei stemme – fortsett det gode arbeidet, så fortsetter eg å følge deg dei neste 6 åra
      God jul og kos deg med Jørgen på tur

      1. Ja her går det unna i svingene, tenk at det snart har gått 7 år! Har det veldig fint takk <3 KLEM

    3. Har fulgt deg siden Anette Haga anbefalte deg på sin blogg. Nå, 6,5 år etter er du en av de få bloggene jeg fremdeles følger med på, så du fortjener min stemme! God juletid og god reise 🙂

    4. Å, husker jeg begynte å lese bloggen din fordi jeg elsket håret ditt! Faktisk så klippet jeg det kort fordi jeg synes du var så utrolig fresh med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg