VIXEN BLOG AWARDS

Jenter, nå er det på tide og nominere deres favoritt bloggere til Vixen Blog Awards igjen!! Modette er Vixens mediapartner, og nominasjonene kan begynne allerede idag!! Jeg tenkte selv jeg skulle stemme på én blogger pr kategori. Det finnes jo så mange kategorier .. Årets moteblogg, inspirasjonsblogg, nykommer, dagens outfitblogg, makeup blogg og mange mange flere. Og det er så utrolig mange dyktige bloggere, så det er jammen ikke lett og velge. Men hei – som jeg gleder meg til festen!! OOOOO – jeg var ikke der i fjor, men i år (!!) ja, da blir det Vixen blog awards så det holder, iiiih. Gleder meg allerede. Selv om det er 4 mnd til.. Kjekt og ha litt å se frem til, vel? Jeg har ikke bestemt meg helt for hvem jeg skal nominere enda, men .. Det blir nok en del norske søte flickor som stikker av med mine nomineringer ihvertfall. Det er så mange som fortjener og bli nominert!! ÅÅÅ halleluja – dette blir bra! Ulrikke og Elise stikker ihvertfall av med “Årets inspirasjon” og “Beste dagens outfit” that’s for sure! Håper dere husker og legge igjen deres nominasjon på deres favoritt bloggere, ved å klikke dere inn her. Akkurat nå ligger frøken Orvik pakket inn i dyna si på hotellrommet. Her har jeg forsåvidt latet meg helt siden klokken 7 .. Er ganske sliten av dagen / “natten,” så ikveld blir det tidlig kveld. Kanskje.. Har endel jobb jeg må få unna.. Har virkelig ikke nok timer i døgnet, bah.. Idag har jeg hatt det så gøy forresten!! Kjempestas og style barna! Imorgen er det tid for hår, sminke og styling på damemodellen vår, har sniktittet på bilder av henne, hun er sååå nydelig!! Blir spennende og sminke for første gang. Sånn skikkelig. ÆÆÆÆ. Må gjøre litt research .. Her er mitt nydelige, og ikke minst koselige hotellrom forresten .. Dere aner ikke hvor stort dette rommet egentlig er, nesten like stort som stuen og kjøkkenet mitt i Oslo jo. Større kanskje .. Hmm, jaja – jeg klager ikke! :* Bor på samme hotell som sist, Comfort Hotel Trondheim. Så utrolig fint hotell! Gjett hvem som gleder seg til hotellfrokosten imorgen? Nommenoooom!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg