VIXEN BLOG AWARDS

Åh, jeg gleder meg sånn at jeg har sommerfugler i magen ♥ Dette blir en helt super kveld. Først skal jeg, Kaja-Marie og Linn på L’oreal Akademiet på Skøyen, der er det DJ, champagne og styling. Deretter tar vi turen for å møte Side2, Side3, og Nettavisen før vi drar samlet til Edderkoppen og Vixen Blog Awards. Helen skal også være med, så det blir superkos!  Her er en liten sneakpeek på kveldens antrekk, fant den FINESTE jakken på H&M igår. Den er rett og slett bare helt.. Perfekt.  

Gleder meg til å vise dere flere bilder av antrekket imorgen, men nå må jeg løpe ♥ Ha en nydelig kveld fineste dere.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg