Vive La France

Annonse for egen smykkekolleksjon


Endelig er rabattkoden flere har spurt om her ♥ Her går jeg bare rett på sak, Lene20 gir 20% på hele kolleksjonen, også den første – dere finner de samlet her.

Og forresten, god morgen fra et deilig sted. En perle i Frankrike. Jeg er på alene-ferie og nyter maks. Mer om dette i neste post. Men se utsikten fra rommet akkurat nå. Klokken er litt over 07 og jeg hører deilig bølgebrus utenfor. Magi ♥

Men over til smykker, jeg er jo så stolt av kolleksjonene at jeg sprekker (er det lov å si?) Med ydmykhet selvsagt. Jeg har bært kolleksjonen hver en eneste dag siden september i fjor, og føler den er skikkelig meg. Et produkt jeg har laget som jeg virkelig bare elsker ♥ Og her kommer noen forslag til hvordan style den. Jeg pleier å kjøre enten sølv og sølv, gull og gull, eller en mix – gull og sølv er så fint sammen!

I går gikk jeg for jeans, topp, et par litt høye sandaler og perleveske- og til fargene synes jeg sølv passet aller best, med et lite hint av gull.


Her har jeg stylet med øreringer, et veldig enkelt smykke siden toppen gjør så mye ut av seg, to sølvringer og de tre armbåndene som jeg som regel alltid går med. Alt finnes også i gull (Vintage Bracelet i gull kommer inn rundt 13 september forresten, yayyy!) Dere finner alt her. 

Stone Necklace, Mix Plate Necklace, Bamboo Earrings, Bamboo Band Ring

Slim chocker, Matte Mega Hoops, Halo Bamboo Ring, Bold Ring, Structure Ring

Til denne kjolen har jeg stylet med Pearl Square Earrings med sølv og gull detaljer, Neat Necklace og armbånd.

På torsdag hadde jeg på meg denne spreke kjolen, og da falt valget på de enkle, med fine Bamboo Earrings i sølv, og Bamboo Band Ring i sølv.

Armbåndene er alltid på. Vintage Mix Bracelet og Neat Bracelet.

Dere får nyte mandagen, nå skal jeg drikke opp kaffen min og tusle ned til frokosten. Deretter skal jeg ligge flatt ut og lese boken “The Subtle Art Of Not Giving A F*uck 😀

19 kommentarer
    1. Åhhh, du lager altså så mye fint!!! Jeg elsker ALT! ❤️ Og så flotte antrekk du bærer! Digget spesielt det første! Nyyydens! Du er så delikat, Lene! Smask!

    2. Kommer Retro armbåndet og smykket fra forrige kolleksjon inn igjen?
      Og hvor lenge varer rabattkoden? Begge kolleksjonene dine har virkelig vært SÅ fine – har lyst på alt❣️

      1. Hei! Jeg er faktisk litt usikker på hvor lenge den varer! Hmm, har sendt de en melding nu 🙂 De pleier å fylle på alt, så krysser fingrene for at det også kommer inn igjen 🙂

    3. Nydelige smykker! Bra du nyter tiden i frankrike! Lurer forresten på om du noen gang har blitt tilbudt å være med på bloggerne? 🙂 tror det hadde vært skikkelig kjekt å sett på! Så kunne folk blitt kjent med den ekte deg

      1. Hei! Åå du er søt! <3 Jeg ble ikke direkte spurt av produksjonen, men gjennom et mellomledd så litt usikker på hvor seriøs henvendelsen var. Men jeg takket faktisk nei.. Vet ikke helt hvorfor men, du har jo helt rett – da hadde dere virkelig fått lære meg å kjenne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg