Viva ITALIA

Jippi jippi jippi, vet dere hva jeg gjorde igår?? Bestilte tur til meg og bror! Vi drar til Italia neste torsdag!! En helt spontan tur, og wihii så gøy det skal bli!! Den var ikke planlagt i det hele tatt, for jeg og Rolf Ivar skal egentlig på tur i August, men så fant jeg og bror ut at vi skulle hive oss på et fly! Gleder meg ihjel allerede. Dere skjønner det at pappa, lillesøster og stemor begynte på turen ned til Italia igår, de kjører bobil, hihi – og skal være i Italia (Rimini) i 3 uker. Så jeg og bror har bestilt hotell  rett ved siden av der de skal være. Så nå blir det altså 9 dager med familietur! Det er så lenge siden, så jeg ser virkelig frem til denne turen. Stakkars Rolf Ivar som må være hjemme og jobbe, men vi tar igjen love trip i August. Åh – som jeg gleder meg til ligge og sole meg, bade og bare nyte ferien sammen med verdens beste familie. Oh joy. Fra Gran Canaria i påsken.. Ah livet. Elsker og bade når jeg er i syden, det er så deilig! Som sagt, så skal vi til Italia, nærmere bestemt Rimini. Og jeg har aldri vært i Italia før, noen som har vært i Italia/Rimini og som har noe tips? Greit og vite litt før man drar synes jeg. Jeg har en tendens til å bli liggende på solsenga eller plaske rundt i bassenget hele ferien. Denne ferien må jeg nok være litt mer aktiv, siden jeg skal være sammen med en stykk lillesøster, og en stykk lillebror. Gøy! Det er meldt strålende sol og over 30 grader mens vi skal dit, så nå rømmer jeg fra 10 grader her hjemme i Ålesund. Fysj. -Noen som skal til Italia selv i sommer kanskje? Jeg kjøpte meg heldigvis ny bikini forrige uke, så jeg er klar til avreise! Fra BIK BOK. Anbefaler dere å investere i en sånn farge, man ser så knallbrun ut i den!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg