Visitors

Da er helgen her igjen, rart hvor fort tiden flyr. Jeg må bare få sagt hvor utrolig godt jeg trives i den nye jobben min!! Jeg trives sååå godt. Igår hadde jeg nesten ikke lyst å gå hjem. Elsker det. Jeg har jo selv sagt jeg bare kan jobbe 3 dager i uken pga annen jobb, men … Nå kjenner jeg at jeg helst vil være her HVER dag, and that’s a good thing. Define Hair Awards var forresten kjempekos. Eva and the heartmakers og Marion Ravn opptrådte, Henrik Thoedesen var konfransier (jeg har ikke ledd så mye før i mitt liv..) og Mariann fra Surferosa var DJ. Etter awarden dro vi en gjeng med jenter videre, men det ble ikke sent, var i seng rundt halv ett, tidlig opp på jobb idag vet dere. Nå er jeg på jobb, og er snart ferdig! Se så fin sofa vi har på kontoret. I want! Ny genser! Fra Style By Marina Elsker den, den er så stor, og kosete! Finner genseren her. Thigtsen er fra Cubus / Cuffsene fra BIK BOK og Sko fra Jeffrey Campbell. Vet ikke hva som skjer med fargene på dette lånekameraet, men .. Arrrgh. Idag får jeg besøk, og fullt hus! Rolf Ivar kommer, søsteren min Anniken, Tone og Daniel, og alle skal bo hos meg. Det blir koselig! På søndag drar jeg hjem en tur, skal jobbe mandag og tirsdag. GOD HELG søtinger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg