Visitors

Nå har vi huset fullt av familie, og det er så kos. Gjensynsglede! I skrivende stund sjonglerer jeg mellom matlaging og blogginnlegg, så her går det i ett. Jeg og lillesøster Oda har nettopp vært på en liten shoppingrunde, tenkte jeg måtte skjemme henne litt vekk når hun først er på besøk. Så ble det litt på meg selv også . . Kniis. Nå skal jeg bare nyte kvelden med verdens beste mennesker, og så skrives vi imorgen. Skjørt fra H&M / Singlett BIK BOK / Smykke Gina Tricot / Sko J.C / Jakke Zara Ønsker dere en glitrende kveld stjerner :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg