VIPSALE

I år, som i fjor, og alle andre år forsåvidt – får jeg lov å gi dere tilgang til Nelly sitt VIPSALG før alle andre, så her har dere muligheten til å sikre dere godbiter før alle andre går bananas ♥

Klikk dere inn her, for å komme til salget – logg inn med kode : VIPLENE

PicMonkey Collage-25
Beige boots  – Hvite sneakers – Svart genserMalene Birger Bag – Nike Tee Jakke – Svarte sneakers

I skrivende stund driver jeg og lager til den deilige julemiddagen som jeg og Jørgen skal kose oss med ikveld! Gleder meg ♥ Var hos kiropraktor, og det ble ikke noe bedre – så må tilbake imorgen. Måtte utsette alt jeg skulle gjøre i dag, så da blir det bare mer i morgen! Og jeg drar til Midsund med 08 flyet på fredag, aiaiai – hvordan rekke over alt? Hehe. Julestria altså. Er dere i rute?

2 kommentarer
    1. Hei Lene, jeg prøver igjen 🙂
      Jeg har kjøpt meg Cindy dress fra Bikbok i burgunder. Kunne du kommet med tips til hva jeg kan style den med til fest? Føler jeg alltid kjører det litt kjedelige og samme, så trenger tips!
      God jul til deg og dine❤

      ..og riktig god bedring med ryggen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg