Vippe extensions

Ihi – nå er jeg 120 vippe extensions rikere. ( Visst jeg kan kalle det det.. ) Og jeg er så fornøyd! Nå slipper jeg å bruke mascara på lenge, tenk så deilig det blir. Jeg synes det ser veldig naturlig ut, og vippene har en nydelig bøy. Nå har jeg mascara på de nederste vippene da. Men ingenting på de øverste! Hurra det er så herlig å slippe! Jeg tok som sagt 120 vipper, 60 på hvert øye – og det synes jeg var akkurat passelig. Hverken for mye eller for lite. Disse vippene varer i 6-8 uker ca, og da kan man fylle på så mange man vil. På sånne type vipper, skal man unngå å bruke sminke det er olje i. Og så må man være ekstra forsiktig når man vasker seg i ansiktet og lignende. Hva synes dere om resultatet? Må si jeg gleder meg til å vandre rundt på stranden i syden å “blafre” med mine nye vipper. Hihi. Noen nærbilder. De er ganske lange, og fyldige. Kjempe fornøyd er jeg! Hun jeg tok hos er privat, og om dere skulle ønske å sette på extensions med henne, kan dere bare kontakte meg på mail. Jeg betalte bare 700,- ! Det er så billig det, ihvertfall når det varer så lenge. Vel verdt pengene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg