Vintage Gold Collection

Reklame – i samarbeid med Safira


♥ Endelig! Endelig kan jeg dele den lille store hemmeligheten jeg har jobbet med en stund nå.

– LENE ORVIK FOR SAFIRA –

Min helt egen SMYKKEKOLLEKSON! Jeg er ydmyk – og stolt for at jeg har fått denne fantastiske muligheten. Tusen tusen takk Safira for at dere har tro på meg, og har latt meg få dyrke frem de smykkene som jeg elsker – og som jeg alltid kommer til å bære med meg ♥

Jeg har valgt å lage en eksklusiv kolleksjon som jeg har kalt “The Vintage Gold Collection”
Inspirasjonen kom fra smykker som forskjellige mennesker har arvet rundt meg – et arvestykke som har historie har noe helt eget ved seg. Jeg var aldri så heldig at jeg arvet noe fra min elskede bestemor – men nå har jeg jo fått skapt en egen kolleksjon med pieces som ser ut som de er arvet – og det var akkurat den feelingen jeg var ute etter da jeg startet å lage den. Vintage … Retro … ♥

Gull, struktur, tyngde, og annerledeshet er nøkkelordene til denne kolleksjonen. Den er både delikat, edgy og soft. Akkurat slik jeg ville ha det. Jeg har følt materialene, jeg har satt sammen smykkene, jeg har klart å skape de slik jeg så det visuelt i mitt eget hode, og det er takket være god hjelp fra Safira og gode leverandører.

Dette er smykker som ligger litt høyere i pris. Fra 349 – 999,- / men det er også smykker som holder en god kvalitet og som jeg føler selv er tidløse. Klassiske. Det er ikke den typen accessories som man bruker og blir lei av. Disse kan man ha år etter år etter år. Det er virkelig følelsen jeg sitter igjen med – og jeg gleder meg til å bære de med stolthet fremover. Ahh – dette er virkelig en deilig følelse dere!! Jeg? Smykker??? Altså – jeg føler meg beæret. Og jeg håper, håper, håper at dere vil bære Lene Orvik for Safira sine “Vintage Gold” smykker dere også. Det hadde betydd utrolig mye for meg. ♥

Håper dere liker idéen og tanken bak – og ikke minst at dere får en god-følelse når dere ser produktene jeg har laget for meg og for dere! Det er dere som driver meg til dette må dere huske på – dere er GULL verdt!!

Lene Orvik for Safira sin “Vintage Gold Collection” lanseres om akkurat 2 uker i dag – mandag 17 september. Den består av 15 unike pieces. Det er en rød tråd gjennom hele kolleksjonen, hvor jeg blant annet har laget øredobber, smykke og armbånd som hører sammen – eller ring og øredobber som hører sammen, man kan mikse og matche alle piecesene sammen – de passer til hverandre alle sammen. Gleder meg enormt mye til å vise dere! Og håper dere liker smakebitene som dere har fått på bildet her i innlegget.

Tusen takk for at dere gjør dette mulig! *Strigråte-emojiiiii” og “stjerneøyneemojiiii”

Er dette gøy, eller hva?? Tilbakemeldinger er alltid gøy!

28 kommentarer
    1. Ååå så gøy! Og spesielt gøy at de lanseres på bursdagen miin<3 Tror nesten jeg må kjøpe en liten bursdagsgave til meg selv altså!!

    2. Fantastisk! Så utrolig delikate smykker! Fikk skikkelig vintagevibes av de, samtidig som de var veldig aktuelle! Du er så DYKTIG!

      1. ÅÅ!!! Denne tilbakemeldingen <3 <3 TAKK 🙂 Jeg må selv si at jeg er veldig happy med kolleksjonen <3 Takk for fine ord Silje!

    3. Gleder, gleder meg til dette kommer!
      Har jo halveis skjønt opplegget, men så glad på dine vegne 🙂 Du fortjener det.
      Klem

      1. Åh så herlig å høre, tusen takk Line! Det betyr så mye 🙂 <3 Dette blir spennende fremover <3 Klemmer

    4. Jeg elsker stilen på smykkene og har absolutt tenkt til å gå til anskaffelse av noe! Jeg lurte likevel på en ting 🙂 Med smykker som er forgylte eller har gullfarge utenpå så er ikke alltid fargen kompatibel med ekte gull. Jeg syns det synes veldig godt hvis man bærer det sammen med gullsmykker. Kan du forsikre oss om at fargen på smykkene er tilsvarende fargen på ekte gull? Gratulerer masse med kolleksjonen!!

      1. Hei Anine, så utrolig gøy!! Takk <3 Jeg synes den er veldig kompatibel med ekte gull – for meg ser det helt ut som ekte gull <3 Så ja etter min egen mening så kan jeg forsikre deg om det <3 Gleeeder meg!!

    5. Imponerende alt hva du får til Lene! Heier sånn på deg. Gleder meg til å se din unike kolleksjon. Ha en nydelig tirsdag

    6. Jeg forsto ikke helt setningen med hvor du fikk inspirasjon fra. Fikk du inspirasjon av mennesker rundt deg, og de menneskene har på seg arvegods som du igjen ble inspirert av? Hmm.. Blir spennende å se kolleksjonen 😀

    7. SÅ GØY! Og det ser så utrolig fint ut Gleder meg masse og kommer sikkert til å kjøpe alt for mye

      Gratulerer!

    8. Gratulerer så mye Lene! Det blir spennende å se hva du har skapt i kolleksjonen din

      Har et lite spørsmål ang Elephants Breath malingen som jeg håper du kan svare meg på. Har lest meg opp til at du har kjøpt malingen på Flugger Farge (fordi de lager F&B sine fargekoder) og at du valgte en matt maling, men hvor matt? Kan du fortelle litt mer detaljert om malingen ? ☺️

      Vil så gjerne ha det eksakte uttrykket på malingen som du har på din vegg, den var rå-fin hos deg!

      1. Tusen takk Jeanette – dette blir så gøy!

        Jeg kjøpte den matteste de hadde på Flugger! En fantastisk farge <3 Jeg bare eeeeelsker den! <3 De vet hva du mener når du sier den matteste <3 🙂 Lykke til!

        1. Tusen takk for svar Lene! <3

          Jeg kjøpte maling i dag men da hun skulle vise meg den når den var ferdigblandet så så den så mye lysere ut enn på bilder jeg har sett (ikke bare på dine bilder, men på #elephantsbreath på IG generelt) , den så nesten lys beige ut oppi spannet ?

          1. Hei, ja! Den er beige 🙂 <3 Så det kan stemme 🙂 Det spørs helt på hvilket lys du ser den i. Men den er generelt midt på treet mørk, veldig behagelig farge <3 🙂 Skal du male nå?? GØY

    9. GRATUUUULERER! <3 Gleder meg til å se! Eg er sikker på at dette her er og blir veldig bra 🙂 Du er kjempeflink!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg