Vinnere av KONKURRANSEN!

Da har jeg kåret vinnerene av konkurransen.

De 5 heldige :

Kristin [email protected]
Kjersti [email protected]
Hanne fabiola[email protected]
Anette[email protected]
Monica flatland[email protected]

GRATULERER ! Send meg en mail med fullt navn og adresse, så sender jeg solkortet i posten asap!


FORRESTEN – AVATAR er den beste filmen jeg har sett på lenge. Dette fordi jeg ELSKER eventyr filmer, og lever meg skikkelig inn i de. Denne kunne jeg sett om igjen, og om igjen. LOVE.

Men dere.. En ting til…

Jeg fikk litt vondt i hjertet mitt av å bare velge ut 5 vinnere av 342(!) stk, så jeg måtte bare kåre 5 til..

Marte 
[email protected] 

Maren
[email protected]

Celina Falkeid
[email protected]

Anette
[email protected]

Victoria
[email protected]

GRATULERER til dere også!

Håper dere ble glade nå. Og til dere andre, jeg skal kjøre enda flere sånne konkurranser, lover!

Ha en perfekt søndagskveld. Det skal jeg, for nå kom kjæresten min hjem. Hihi.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg