Vinnere!

Hei dere skjønne mennesker. Nettopp kommet hjem fra en hektisk og gøy dag på jobb, nå er det middagstid! Men over til noe langt viktigere – vinnerne av konkurransen!! Dere er kjempeflinke, og veldig mange av dere gjettet riktig! Hipp hurra!

På julaften MÅ jeg se Tre nøtter til Askepott, ahw – den er så herlig, og SÅ julete! Når jeg våkner hopper jeg rett i pysjen/kosedressen, finner frem julestrømpa mi (lenge leve barnsligheten) så ser jeg og lille søster på julefilmer og trykker i oss masse masse godteri! Og sist men ikke minst, så spiser jeg pappa’s pinnekjøtt! Det er rett og slett bare helt himmelsk! Han tilbereder det på en helt fantastisk måte. ÅÅh, som jeg gleder meg! Pappa, I’m coming home! (Vel, ikke riktig enda.. Men snart.)

De tre heldige vinnerene som stikker av med gavekort til en verdi av 200,- er:
Kamilla, Line, Thea.
Dere har fått mail jenter, check it out! (Vet det sikkert er flere Kamillaer, Liner og Theaer, hehe – men alle som heter det får sjekke om dere har fått mail, hihi..)

Gratulerer! Herlig med litt sol på kroppen i disse dager.

Apropos sol, gud som jeg savner sommeren! (Selv om jeg elsker vinteren/julen..)

Nettopp vært i Mexico her.. Det var virkelig balsam for sjelen..

Have a nice night!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg