– Vinn, vinn –

Annonse Favoritthøvelen ♥
Ved å bestille en prøvepakke med Shai sine utrolige digge høvler, kan du være med i trekningen av et helt års forbruk av Shai Barberhøvler, et par RayBan aviator (verdi 1495,-) samt en selvbruningskrem fra Clarins (verdi 199,-) 
Alt du trenger og gjøre er å bestille en gratis prøvepakke her, og legge igjen en kommentar med at du har deltatt ♥ Konkurransen varer i en uke fra idag. 

Som dere vet bruker jeg jo disse selv, og det har jeg gjort veldig lenge nå. De er supereffektive med sine 6 blader, og gjør at barberingen er gjort på en fei ♥ Anbefales dere å prøve gratis, for å se om dere også liker den. 
Premien dere kan vinne, ser sånn ut :
Nå er det bare å bestille! Ønsker dere en deilig søndagskveld, her er vi i full gang med pakkingen til ferie! Jeg skal opp klokken 04.00 imorgen, fordi jeg skal på en superspennende shoot i Stockholm. Når jeg kommer hjem på kvelden henter Gard meg på flyplassen, og så kjører vi direkte til Geilo. Glede ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg