Vinn tannlegetime + 1 års forbruk av tannkrem

Riktig tannhygiene er superviktig, det vet vi alle. Jeg, for min del var sløv og pysete da jeg var 20 år, turte ikke gå til tannlege, og det straffet seg. Dere vet jo historien bak tennene mine, hjeeelpes! Heldigvis har jeg fikset det som fikses måtte, og er superflink å gå til tannlegen 1 gang i halvåret nå, i tillegg er tannlegeskrekken HELT borte! Tannhygiene har jeg alltid vært flink på, tannpuss, munnskyllevann med fluor og tanntråd/tannpirkere morgen og kveld. Ingenting er som å føle seg fresh etter en ordentlig tannpuss. Det jeg ikke har vært så flink å tenke over, og det skal jeg ærlig innrømme – er syreskader som kan komme å tennene. Derfor har jeg begynt å bruke Solidox sin tannkrem som forebygger syreskader.  

Om produktet : Solidox Mot Syre er neste generasjons tannkrem som er spesielt utviklet for å beskytte tennene mot syre. Det ligger omfattende og verdensledende forsking bak dokumentasjonen som viser at produktet har forebyggende effekt mot syreskader, og at det beskytter bedre mot syre enn vanlig tannkrem. Husk hvor mye tennene utsettes for syreangrep i hverdagen, i frukt, juice, brus, vann med smak osv. Dette er matvarer/drikke som vi putter i oss mye av ila en dag, og derfor er det superviktig med en god tannkrem som beskytter mot all denne syren. Jeg har fått lov til å holde en konkurranse hvor én vinner kan vinne : Et gavekort på 2500,- hos tannlege Et årsforbruk av tannkrem. Og hvor to stykk kan vinne : Et års forbruk av tannkrem hver. For å være med i konkurransen, svarer du på følgende spørsmål : Er du redd for syreskader? Er du klar over hvordan syreskader påvirker tennene dine? Hvordan beskytter du tennene dine? Legg igjen email i kommentarfeltet, når du kommenterer. Lykke til 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg