Vinn sko – hos Nelly!

Hallo stjerner :-* Håper alle har en fin start på en deilig søndag. Her har vi knallblå himmel og solen skinner, veldig kjipt at slalomskiene mine står igjen i Oslo, eller skulle jeg tatt med meg min kjære og stått på ski! Deilig vær! Søndagen har så langt bestått av vindusvask og besvaring av mails, senere skal vi på middag hos svigers. Kose oss skal vi :-* Uansett, jeg tenkte det var på tide med en ny konkurranse til mine fine lesere, det synes jeg dere fortjener .. Nelly har så utrolig mye fine sko for tiden, og jeg craver etter alle disse parene her : 1 her / 2 her / 3 her / 4 her / 5 her / 6 her / 7 her / 8 her / 9 her (affilateslenker) Om konkurransen: Jeg kommer til å kåre hele 4 vinnere som stikker av med ett par Nelly sko hver, som på bildet under, og for å delta må du: Si ett positivt ord om deg selv ( Dette er dagen for å gjøre litt stas på seg selv jenter, skryte litt av seg selv!) Husk å legge igjen mail adressen din også. Jeg kårer vinnerene om noen dager. Vinnerene kan selv velge om de vil ha skoene i beige eller i svart.   Masse lykke til jentene :-* Ikke vær redd for å skryte litt av deg selv i kommentarfeltet. Det er lov. Fin søndag til alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg