Vinn shopping for 10.000,-

I forbindelse med Bic sin nye lansering av barberhøvler for kvinner, holder de en konkurranse hvor man kan vinne shopping for hele 10.000,- De lanserer Bic Soleil Bella som har fire bevegelige blader, og en smørestripe med kokosmelk som skal gi midnre irritasjon og mer mykhet under og etter barbering. Det eneste du trenger å gjøre for og være med i konkurransen, er å dele din pinligste opplevelse på denne siden. Jeg skal ikke være noe dårligere, og tenkte jeg kunne dele en flau episode med dere. Jeg har egentlig en til på lager, men den er så flau at den ikke egner seg på en blogg, haha! Til poenget. Dette skjedde meg senest igår da jeg var på vei til jobb . . Jeg hadde pyntet meg. Merk : Høye hæler, rettet hår, leppestift, sølvjakken min fra H&M og følte meg fresh og klar til å starte en ny og spennende dag. Kan jo også nevne at jeg hadde en stappfull veske med blant annet en svært knuselig mac . . Ante fred og ingen fare da jeg skulle rekke bussen fra Tjuvholmen, som jeg da ikke rakk – selvfølgelig.. Og måtte fint vente til neste. Dette førte jo da til at jeg lå litt etter skjema, og jeg sier det : Lene ligger knapt etter skjema noen gang, men i Oslo har det en tendens til å skje ..  Og når jeg ligger etter skjema, blir jeg veldig stresset – jeg skulle jo være på jobb presi klokken 08.59! Klokken tikket, ingen buss og se. Når den omsider kom, satt jeg stresset og trippet for at den endelig skulle stoppe på mitt faste stopp. Til min forkavelse springer jeg ut av en nok så full buss, og en nok så full gate  (midt i rushen vel og merke) og DER akkurat i det jeg tar første steget ut av bussdøren. DER faller jeg. På ALLE FIRE. Jeg mener det, som ett dyr! Jeg har nok ikke vært så flau på en stund – men jeg var ganske rask med å komme meg opp igjen. Og i stedet for å bare reise seg opp og gå, som normale folk ville gjort – begynner jeg nærmest og snakke til meg selv. Oi heisann, uff da. . Jada, for å og virke enda mer fjollete og rar enn jeg allerede hadde fremstått som. Og dere vet den følelsen, da dere virkelig dummer dere ut – og står der alene, uten en veninne eller to som kan le av deg, og med deg? Det er sånn passe flaut. Hvordan skal man oppføre seg, liksom? Så jeg kom på jobb med to litt forslåtte knær og heldigvis en uknust mac – og ikke minst – en GOD latter når jeg endelig kunne fortelle kollegaene hva jeg hadde foretatt meg på busstoppet. Elsker at jeg faktisk klarte og ramle ut av bussen istedet for å stå på mine egne bein ..  Skal si dere jeg tok det med ro bortover gatene etter den episoden. .  Jeg håper dere også vil dele deres pinligste opplevelse med meg og de andre leserene? Vi trenger oss en god latter på denne tirsdagen, er dere ikke enige?  Konkurransen avsluttes 10 juni ♥ (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg