VINN PEAKS HAIREXTENSIONS!!

Synes det er på høy tid med en ny konkurranse nå, er dere ikke enige?! Denne gangen kan èn heldig vinner, stikke av med PEAKS hairextensions til en verdi av 5600,- hos Hendrix hair. Jeg var hos Hendrix og Hilde Kristina og fikk satt på peaks forrige uke. Superfornøyd! Dette er et teipsystem som fungerer kjempebra! Merker knapt at det er på. Litt morsom konkurranse denne gangen, for å delta må dere gjøre dette : Gå inn på søtisen Annette Haga sin blogg, nettenestea.com HER, og finne svaret på dette spørsmålet : HVILKEN BLOGGER LAGET ANNETTE RADIO REPORTASJE OM? Du må også lese hennes konkurranseinnlegg, og finne svar på hennes spørsmål om meg. Når du har funnet frem til de to svarene, går du inn på Hendrix sine hjemmesider HER, og legger igjen de to svarene, samt navn og email. LYKKE TIL, måtte den BESTE vinne!! WIIIII. Ps, peaks er SÅÅÅ bra!! HUSK – IKKE LEGG IGJEN SVARET I MITT KOMMENTARFELT (da blir dere ikke med i trekningen) Klikk dere inn HER, og legg igjen svar!! 🙂 (Så vil jeg beklage for at jeg tidligere kun opplyste om at dere kun skulle legge igjen svar på Annettes spørsmål. Jeg hadde ikke fått med meg at dere trengte begge svarene for å delta. UNNSKYLD!!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg