Vinn fine produkter! Avsluttet

I sminkesamlingen min har jeg mange forskjellige merker som jeg er så glad i. Blant annet så har jeg en del fra Cosmopolitan som jeg liker veldig godt. Mange av disse produktene har jeg brukt i flere år nå, og jeg kjøper mine produkter i Cubus butikkene. Man kan også få kjøpt de hos Midsona. Mine favoritter er disse : I samarbeid med Midsona, kjører jeg nå er konkurranse hvor en heldig vinner stikker av med denne pakken. I tillegg kårer jeg to vinnere til, som stikker av med hver sin selvbruningskrem, samt en påføringsvott fra St.Moriz.  Det eneste du trenger å gjøre er :

  • Å legge igjen en hyggelig kommentar
  • Legg igjen mailadressen din

LYKKE TIL! (Annonse)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg