Vinn ett års forbruk av Comfort AVSLUTTET

Klesvask i seg selv er ikke noe særlig morsomt, men et absolutt MUST for meg når jeg vasker klær, er : ♥ Vaskepulver som lukter godt ♥ Tøymykner som lukter ENDA bedre. Jeg har brukt tøymykner så lenge jeg kan huske, og elsker at klærne / sengetøyet / hånddukene er myke og lukter godt. Comfort har alltid vært favoritten, og jeg har prøvd ut alle luktene, hihi. Nå har Comfort kommet med en helt ny type tøymykner : Comfort Fresh Tech, som jeg har testet for de. Det som skiller denne Comforten fra de andre, er at den ikke bare dekker – men fjerner den vonde lukten man ofte får etter en vask i vaskemaskinen. Vond lukt etter vask, har jeg opplevd flere ganger, noen ganger rett og slett fordi tøyet har ligget for lenge i vaskemaskinen etter vask, eller bare fordi det lukter vondt etter vask generelt. I en spørreundersøkelse som Comfort hadde for en stund tilbake, viste det seg faktisk at 8/10 nordmenn opplever vond lukt etter vask. Så mitt spørsmål til dere er : Har DU opplevd vond lukt i nyvvasket tøy? Svar på dette spørsmålet i kommentarfeltet, og du er med i trekningen av ett helt års forbruk av Comfort tøymykner. Jeg har testet Comfort sin Fresh tech nå, og synes den lever opp til forventningene. Myke klær, ingen vond lukt, og klærne mine lukter deilig og velduftene. MMM! Deilig og frisk sommerlukt av blomster synes jeg denne lukter ♥ Små hverdagsgleder spør du meg. Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg