Vinn en MAKE-OVER!

Åhhh – dere ♥ Nå har jeg den absolutt morsomste konkurransen til dere! IIIK, og jippijaja! Jeg er så giret, for dette blir rågøy!! En av dere kan vinne en hel MAKE-OVER dag!! ♥ Hvor gøy er ikke det? Vi er 4 bloggere- og 4 stylister som skal konkurrere sammen om å gjøre den absolutt beste make-overen, og jeg er på team med søteste Siv-June. Jeg har sett arbeidet hennes, og hun er RÅ! Sammen skal jeg, hun og DU rocke hele konkurransen og VINNE! Jeee, that’s the spirit! Kriterier for denne konkurransen : Du må være villig til å …

  • Bli sminket
  • Bli stylet på håret (inkl hårfarge)
  • Og få make-over med klær fra Høyer Skøyen.
  • Om du bor utenfor Oslo, må du selv sørge for transport
  • Du må være over 18 år
  • Og du må møte opp på L’Oréal akademiet torsdag 14 februar 16-20.
Altså, jeg tenker … Hvem vil vel ikke dette? ♥ Jeg har alltid ønsker meg en make-over dag selv …

For deltagelse : Det DU må gjøre for å delta i denne fantastiske konkurransen er følgende :

  • Sende inn bilde av deg selv + fullt navn + telefonnr + bosted til denne mailadressen : [email protected] 
Vinnerteamet stikker av med følgende premier : 

1 årsforbruk av L’Oréal Professionnel hårpleie- og stylingprodukter. Gavekort fra Høyer Skøyen som også er med som partner og stiller med klær til fotoshoot En solid goodiebag fra L’Oréal huset (Lancôme, Armani, Biotherm, YSL, essie, etc.) LYKKE TIL, og så håper jeg på MASSEVIS av bidrag! Make-over kandidaten velges ut den 10.02. Kul konkurranse, eller hur?! Got to love it.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg