Vinn en dag på Spa : Konkurranse avsluttet

Forrige helg var jeg som sagt på deilig spa på Artesia sammen med disse fine jentene her. Vi fant ut at vi ville gi Hege en liten overraskelse i forbindelse med 30-års dagen hennes. Så vi kjøpte inngang til spa + deilig aromamassasje til henne. Hun ble jo superhappy, og det var jo en ekstra bonus at alle vi andre også var der sammen med henne. Synes det var en fin og litt annerledes gave. Jeg er litt fan av å gi opplevelser som man kan huske på, så det passet perfekt ♥ Her fikk vi badet i bassenget, tatt boblebad, kaldkulp og badstue- i tillegg til at alle fire tok behandling. Kjekt med en dag på spa sammen med jentene ♥ I forbindelse med dette, får jeg lov å dele ut en spa dag til en heldig vinner, som kan ta med seg en venninne på spa. Her får dere tilgang til spa’et og alle de fasilitetene som følger med (dette til en verdi av 1200,-) Massasje må dere evt booke i tillegg, og jeg kan anbefale både klassisk massasje, aromamassasje og facial. Det er mine tre favoritter. For å være med i konkurransen, må du svare på dette spørsmålet : ♥ Hvor finner man Artesia Spa? (Et hint : Det finnes på to plasser..) L Y K K E  T I L 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg