Vinn billetter til RIHANNA!

God mandag alle ♥ Håper dere har en fin start på den nye uken? Jeg har sittet med nesen i macen siden kl 09, og har ikke kommer halveis på to-do listen min. Må gjøre dobbelt arbeid siden jeg drar til sydenland på torsdag. Så da er det bare å jobbe på! Uansett – så har jeg en gladnyhet til mine fine lesere. I år arrangeres det Kollenfestivalen i Holmenkollen 29 & 30 juni. Dere kan lese mer om festivalen HER. Jeg skal dit!! Rolf Ivar har bestillt flybilletter nedover slik han også kan bli med. Jeg gleder meg ihjel allerede, for ingen ringere enn Rihanna kommer den 29 juni for å opptre. Jeg var jo på konserten hennes i november, og synes det var RÅBRA! Hele dama er jo råbra! Jeg har to billetter å dele ut til dere! Det eneste du trenger å gjøre : ♥ Å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet. LYKKE TIL!!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg