Vinn ACNEskjerf og gratis barbering

GOD MÅRRÅN fininger! Siden min fantastiske kjæreste kommer hjem idag, og jeg er i supergodt sprudlehumør på morgenkvisten- vil jeg starte dagen med en fantastisk konkurranse for dere ♥ Og ja, dere leste riktig i overskriften, dere kan nemlig vinne et ACNESKJERF og gratis BARBERING et helt år!! Som snakket om før, bruker jeg Shai høvelen til barbering- og det har jeg gjort så lenge nå- langt over et år! Den er så effektiv og god med sine 6 blader og leggene er barbert på en fei! I tillegg varer bladene lenge før man må skifte de ut. Tommel opp for dette produktet. Min trofaste venn i dusjen ♥ Det er jo ikke bare om våren/sommeren man trenger å barbere seg. Selv om det er høst og kaldt, synes ihvertfall jeg det er deilig med myke fine legger slik jeg kan føle meg fresh. Velvære. Dette må dere gjøre for å delta i konkurransen : Gå inn på Shai sin hjemme side her- og legg inn dine personalia for å få Shai sin gratis prøvepakke. Når du gjør det- blir du med i trekningen av de to fantastiske premiene. Legg igjen en kommentar her, om at du er med i konkurransen. Dette vil selvfølgelig bli sjekket opp når vi trekker vinneren. I mine øyne er dette en perfekt premie, siden jeg har forelsket meg både i ACNE skjerfet og shai høvelen. LYKKE TIL!! Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg