Vil du være med meg på kino?

Reklame i samarbeid med Vizeum / Nordisk Film


Edit : Gjestelisten er nå stengt – og de 50 som er med på kino på mandag har fått mail! 

JA! Endelig får jeg lov å invitere dere, som mine trofaste og herlige lesere til gratis kinokveld med meg! Så gøøøøy. Jeg elsker jo kino, og i tillegg til dette så elsker jeg jo å møte dere, slå av en prat og nå kan vi få en koselig kveld sammen ♥ Og denne filmen !! DEN VIL DU SE. Trust me!

Det er første mann til mølla å sende en mail som merkes med “Lene Orvik kino” .. Send fullt navn og telefon nummer i mailen – og det er lov å ta med en venn, så send også fullt navn og telefonnummer på vennen du vil ha med deg. De første 50 til å sende mail får bli med! Så IKKE NØL!! ♥ Mail : [email protected]

Vi skal på Vika kino mandag 26 november og filmstart er 1830 presis. Vi skal altså se kinopremieren av “A Simple Favor” som dere så over – med Blake Lively fra Gossip Girl. YAS! Den ordentlige premieren er ikke før 7 desember – så det er en glede å invitere dere med på eksklusiv førpremiere.

Filmen ser superkul ut synes jeg – samtidig som den er litt mystisk!! Hmmm. Anna Kendrick spiller en mamma-blogger som forsøker å finne ut hva som har skjedd med hennes venn (som spilles av Blake Lively..) Hun har forsvunnet fra den lille byen de bor i. Filmen er bygd opp av twister og svik, hemmeligheter, avsløringer, kjærlighet og lojalitet, mord og hevn. Så ei litta blanding her – og jeg gleder meg vilt til å se den sammen med mange av dere! Dere kan lese mer om filmen her.

GLEDER MEG VILT til popcorn, spenning og film! Håper vi sees der. Dette blir gøy!

2 kommentarer
    1. Hei.

      Du nevnte i videoen om smykkene dine at det gold stone smykket var et tungt smykke. Vil det si at det ikke egner seg å bruke hele dagen/natten?

      Hilsen Ingvild

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg