Viggae cardigan

Åh, elsk! Endelig fikk jeg min etterlengtede cardigan fra By Malene Birger. Må tro jeg har lett etter den! Den er bare så fin at jeg dåner litt ♥ Jeg fant denne skatten her hos Nelly for mange uker siden, klikket den hjem og veeeentet i evigheten før jeg etterlyste den. Og da hadde det vært feil lagerstatus, så den fikk jeg aldri. Men jaggu fant jeg den i forrige uke igjen- og var så heldig at jeg kapret meg en. De er desverre utsolgt for den igjen hos Nelly nå, men skal være flink å følge med for dere, så kan jeg tipse dere når den kommer inn på nytt igjen ♥ Perfekt høstcardigan! Ha en fin høstkveld, nå skal vi se Kokkenes Kamp ♥ Det blir spennende, jeg som eeelsker mat og matlaging.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg