Videoblogg del to

HALLÅ! Jeg kastet meg rundt i full fart for å lage en liten videosnutt til dere. Ikke så lang som den jeg laget i helgen som ble fullstendig #fail, for den var jo på hele 25 minutter (litt for lenge don’t you think?) . Anyways, jeg tok på stoppeklokken jeg, for å passe på at jeg holdt meg innenfor en tidsramme på 10 minutter, dette fordi Espen står på døren her om noen få minutter, så jeg måtte henge i! Fikk svart på noen spørsmål, men dere vet.. Jeg skravler så mye at ting tar tid! ♥ Haha, Orviken altså. Men kommer tilbake med en ny videoblogg om ikke alt for lenge, hvor jeg får svart på resten, yes!

Here it goes! (Fått mersmak på dette nå! Mye morsommere enn å skrive! Men nå er jo jeg ekstremt glad i å snakke da….) Elsker bildet her forresten, så glad i lypsylene sine hun! Klikk på tannhjulet for bedre kvalitet!

56 kommentarer
    1. Du er nydelig Lene!
      Håper du fortsetter å video blogge, dette var kjempe hyggelig og jeg føler at man blir litt bedre “kjent”‘ med deg!
      Ha en fortsatt fin dag

    2. Så skjønn du er! Liker at du har begynt å videoblogge <3

      Må bare spørre hvor kjolen din er fra? Den var så fin!
      Ha en fin dag <3

    3. Du må ikke tenke på å holde deg på 10 min. Er jo sååå gøy å høre på deg :D. Ha en fin dag vakre deg!

    4. Hei! Så gøy at du lager videoblogger, føler at vi som lesere blir bedre “kjent” med deg da. For min del virker du som ei skikklig flott og glad jente, noe som er supert Lene – virkelig! Likevel føler jeg at du gjør deg litt til når det gjeld positiviten din, det blir liksom litt sånn “overkill”. Dette er ikke ment som kritikk, eller sjalusi for den del, det er jo bare bra at du er sånn, for vi trenger slike personer!

      Stå på – du er flink!:-)

    5. Ååå, du er så søt!! Elsker at du har begynt å videoblogge, du er jo superflink! også er det veldig gøy å bli kjent med deg på en litt annen og mer “ekte” måte 😀

      1. Så kjekt at du liker det 🙂 Ja, man får jo se litt mer av hvem jeg er så det er kjekt å få vise 🙂

    6. Wow for ei herlig jente! Så søt og positiv. Veldig gøy å bi kjent med deg på denne måten 🙂
      Ble positivt overrasket og smilte gjennom hele videoen din. 😀

    7. Kjempe gøy at du videoblogger – og de 10 minuttene gikk veeeldig fort, så ikke tenk på det! 🙂
      Bruker du Olympus kamera ditt når du filmer? 🙂 Stor klem 🙂

    8. Skulle videoen ikke stoppa, for det er utrolig gøy å høre på deg! Man blir så glad fordi du blomstrer av positivitet 🙂 håper det blir mer i fremtiden, hihi!

    9. So herlig du e Lene, lik det mæ go luna so du alltid he hatt. Trur du kan starte mæ videoblogging viare mar, snerta so du e – stå på viare 😀

    10. Du er bare så nydelig tvers gjennom Lene 🙂 Elsker disse video’ene dine og håper det blir mange flere 🙂 Digger deg og dialekta di 🙂 Ha en fantastisk kveld 🙂

    11. haha, hvor hærlig er ikke bare du da?! (hjerter i øynene) Satt og smilte og lo gjennom hele videoen mens familien min satt og såg dumt på meg og de skjønte ikke hvorfor jeg lo, haha! Personligheten din stråler VIRKELIG frem, og jeg blir så glad av å seg at du er så glad og postiv til alt, blir skikklig inspirert av deg, det skal du ha! <3 Måtte du ha en nyydelig kveld! Gleder meg til neste video! Kos og klem fra meg <33

    12. Hærlige Lene. Takk for at du deler videoblogg med oss. Ha ha jeg hater også folk som kjører under fartsgrensen. Er det mulig liksom.. Hvor er kjolen din i fra? Den var lekker. Ha en flott kveld.

      1. Hehe, altså det er jo like ille å kjøre under som over, sikker på at det skaper mange ulykker når folk blir liggende bak å irritere seg… Håpløst 😀 Den er fra Monki 🙂

    13. så nydelig ,så ekte og ærlig !! du får bare frem skjønnheten din ENDA mer når som du er begyndt å videoblogge:) TOMMEL OPP!!

    14. Du gjør deg utrolig godt på film! Kunne hørt på deg lengre! Du er jo både morsom, søt og sjarmerende 🙂 Skulle gjerne vært vennen din ❤️ Gleder meg til flere filmer!

      1. Hehe, men du er jo deeet, på en måte, gjennom bloggen 🙂 Hehe 🙂 Flere filmer kommer <3 Smask

    15. ÅH, kjærleik på videobloggene dine altså! <3 Keep up the good work honey-du er så flink! Så Henriette på bussen til jobb idag, du får hilse å si for en skjønnhet hun er, hjerter i øynene 😀 Og masse god tur til Køben!

      Nuss fra S

    16. Søta!!! Du er så ekte 🙂 Har du noen planer om å selge vesken Gucci Disco Bag?? Har siklet på den såå lenge, men finner den kun i svart.. Og jeg ser at det er en stund siden du har brukt den 😀

    17. Hei Lene! Må bare si at jeg elsker dette “prosjektet” ditt med å vise mer av deg selv på bloggen, for det funker! Har fått et sååå mye bedre inntrykk av deg i det siste enn jeg har fått av bloggen tidligere, og synes du virker som en sykt bra jente. Klem!

    18. Du er så søøøt! Ekte og ærlig! Digger videobloggingen din! Blir så glad og må smile og le litt under disse videoene! 😀 Håper det blir mange flere! Koselig å bli litt bedre kjent med deg, selv etter alle årene jeg har lest bloggen din! 🙂

    19. Om du hadde laget en videoblogg som har vart i 30 minutter, så har jeg sett på, pga den flotte utstråliga di, så det er bare å skravle i vei 😀

    20. Lene, du tar bloggen din til et helt nytt nivå med videoblogging! Man blir glad av å se deg på skjermen rett og slett! Måtte le litt da du sa at det kun er Gard som får se deg sur.. Er vel sånn for de fleste at kjæresten får det. Keep up the good work 🙂

    21. Herregud så skjønn du er 🙂 Du virker som en helt herlig person, tvers gjennom! <3 Fortsett med videobloggene dine, SÅ artig å se! 🙂

    22. Søte du! Jeg skjønner meg ikke helt på dialekten din. Du har sagt du er fra Midsund, men der sier de vel “i” og ikke “e”. Du må ha en slags blandingsdialekt? Kan du si noe om den? 🙂 Ja, til flere videoblogger forresten! Kjempegøy.

    23. Elsker videobloggene dine, du er så herlig! Når jeg ser på, så gjør det meg automatisk i godt humør <3 ikke tenk på tiden, kunne hørt på deg lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg