Videoblogg del 3

Yes, da var vi igang med snakkingen igjen dere. Etter så mange fine kommentarer på de to forrige, har jeg jo egentlig bare lyst å gjøre videoblogg fast, og ikke vanlig, hehe. Neida ♥ Men virkelig gøy å gjøre det litt varierende her inne, det er viktig for at dere skal holde interessen oppe vet dere! (Isje saaant?) Såå, jeg har da altså laget en videoblogg del 3 idag, klarte selvfølgelig å dumme meg ut idag også, som de to andre gangene….. Filmet i ca 20 – 25 minutter og da jeg trodde jeg var ferdig, hadde jeg bare filmet 7, great!! Kameraet var visst fult, typisk meg og ikke dobbeltsjekke dette på forhånd. #håpløsfrøken – anyways, jeg filmet den siste delen en gang til, så her får dere to, siden jeg ikke har tålmodighet til å klippe den sammen, da det tar 1 år å laste den opp etterpå.

Ha en fin kveld ♥ Dere er fantastiske!

43 kommentarer
    1. Er kjempefan av videobloggene dine, Lene! Kjempegøy å se hvordan du er i “virkeligheten” 😀 Jeg syntes det hadde vært gøy å se deg og Gard sammen, på video! Kanskje en boyfriend-tag, eller noe lignende!
      Uansett elsker jeg deg og bloggen din, stå på!

    2. SÅ koselig at du fortsetter å lage videoblogger! Blogginnlegg er jo blogginnlegg – ofte vanskelig å få frem personligheten skikkelig, kanskje særlig på en profesjonell blogg. Kjekt å se at du blir mer og mer komfortabel foran kamera.

      Jeg elsker interiør og oppussing, holder på i perioder selv, og syns det hadde vært kjekt hvis du kanskje laget en egen serie med det på youtube-kanalen? “Hjelp! Lene og Gard pusser opp!” liksom. Om du så tar for deg en spesifikk ting (velge møbler, gulvlegging eller maling, “ting vi har lært”), innkjøp av ting du har kjøpt til den nye boligen, eller om det er en ukes-vlogg med ulike klipp fra leiligheten og oppussingen… bare kjekt å følge med på! Jeg er den lille raringen som elsker å se på flytte-vlogger og syns alt sånt er kjekt.. #altfornysgjerrig

      Ellers hadde det vært kjekt å se deg lage mat – kanskje matretter som betyr noe for deg, som du koser deg med og hvorfor de betyr noe. Eller at du prøver deg på å bake eller lage noe du ikke kan fra før.

      BRA Lene!

    3. haha, Lene!! Så utrolig søt du er 😀 VIdeobloggene dine er fantastiske, mest av alt fordi det er så kult å bli enda bedre “kjent med deg”. #denfølelsen av å se du bare fikk tatt opp 7 min. når du egentlig har snakket i 20. Det samme skjedde kamera vårt, men det var under vielsen i bryllupet vårt i sommer 😛 Altså…krise!! Anyroad, fett at du tør å gå for farge 😀 Jeg er ambassadør for Nordjø maling og fronter i den forbindelse en del av fargene dems. Har en lignende blåfarge som den mørke i den ene stuen vår, du kan blant annet se den her selv om rommet ikke er helt ferdigstilt her; http://pureinterior.blogg.no/1451898831_04012016.html 😉 Ha en superfin veld søta! Klem til deg

    4. Du var så fin på håret her Lene:) Dette er morsomt og annerledes..Du prater veldig mye ja:) hihi kjeder seg neppe i nærheten av deg.

    5. Lene, du er et heeerlig vesen altså! Så gøy disse videobloggene dine!! 🙂 Fortsett med det!
      Veldig gøy å høre på når du snakker om oppussing også, du er jo virkelig flink! Så kanskje en ukentlig oppdatering fra leiligheten og veien videre i oppussingen? 🙂 Lykke til uansett! Gleder meg til fortsettelsen 🙂

    6. Et tips: Solhatt er det eneste som funker mot forkjølelsessymptomer. Finnes en liten flaske som du kan kjøpe på helsekost-butikker. Ta ca. 20 dråper 3 ganger om dagen! Funker som ei kule hver gang på meg hvertfall. Og det er visst forsket på også! Masse god bedring 🙂 OG GØY MED VIDEOER! Hurra.

    7. Videobloggene dine blir jo bare bedre og bedre – sett bort fra tekniske utfordringer da. haha. Jeg er vanligvis ikke så interessert i interiør, det blir minst 3 år til jeg har råd/mulighet til å styre med det, men jeg synes det var veldig spennende å se på video!

      Kanskje ikke så spennende eller kleint da, men jeg hadde likt å se deg lage mat, siden du virker så flink og interessert i det 🙂

    8. Digger videobloggene dine:D man blir i skikkelig godt humør av ditt herlige vesen, 🙂 det høres også ut som den nye leiligheten deres blir syykt fin, fargene dere har valgt ut og flisa og gulv ,nyydelig! Gleder meg masse til å se bilder og følge prosessen 😀

    9. Har et spm ang artesia spa i Oslo. Jeg vurderer å overraske kjæresten med spabesøk på bursdagen hans, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken avd jeg skal velge (Majorstuen eller Grand Hotel) – har du vært på en eller begge to? Hvilket synes du så finest og mest eksklusivt ut? Vil selvsagt gi han den beste opplevelsen 🙂

    10. Altså – MAKAN til nydelig jente!:) Blir rent glad av disse videobloggene dine – du er fantastisk! Stå på, heier på deg!:)
      PS: Utrolig (!) fine farger til leiligheten, gleder meg til å se utviklingen! Du inspirerer på så mange fronter:)

    11. Hei, søte deg!
      Åååh så gøy jeg har det med desse videoene dine asså!!! Du er bare til å SMILE av, hehe. Det hadde jo vore kjempe kjekt å se deg og Gard i en video da der dere for eksempel får leserne dine til å spør spm om dere, så svarer dere, eller du kan filme “en dag med Lene” video så får vi se (ca) hvordan hverdagen din er. Hadde vore kjempe koslig <3
      Kos og klem fra meg <3

    12. Åh du er så søt altså! Jeg kunne gjerne ha tenkt meg at du lager en video der du viser oss dine favoritt treningsøvelser, steg for steg. 🙂

    13. Hei.

      Du hadde et innlegg for en stund siden – om jeg ikke husker feil. Tror d gikk litt på å stole på folk og ha tillitt til mennesker.

      Lurer på hva du hadde gjort om du fikk vite at en du kjenner godt/venninne er/har vært utro?

      Nok en gang – du virker som en luvlig og herlig dame – digger bloggen din

    14. Du er så skjønn!
      Neste gang hadde det vært gøy å se “en dag i ditt liv video” eller deg og Gard, om det ikke er for privat 🙂
      Klem

    15. Det hadde vært råkult med en videoblogg fra når du lager mat/middag! JAAA

      PS: du er suuperskjønn! Ståpååå

    16. Kan ikke du lage en video der du viser din morning routine. Hva du gjør fra du står opp til du går ut døren?

    17. Må bare si det igjen, men du er bare så nydelig! I hvertfall i del to, huff, så mange ganger jeg lo for meg selv 🙂 men siden du sier i neste video blogg skal du gjøre noen utfrodringer, er du altså ferdig med å besvare alle spørsmålene? blir ingen del 4 svar? 🙂 Jeg hadde likt å se deg eller deg og Gard / venninne ta Bean Boozled challenge, hihi, det hadde vært så hysterisk morsomt kan jeg se for meg <3

    18. Så koselig med videoblogg altså Pene Lene<3 Enig med flere ovenfor at det hadde vært gøy med videoblogger om oppussingsprosessen, utfordringer, gleder… JAAA hele prosessen bare 🙂 Det blir bare dødbra tror jeg! Gooood onsdag:*

      Nuss fra S

    19. Skjønn videoblogg 🙂 leiligheten deres kommer til å se ut som en drøm!! Gleder meg til å følge med på oppussingen. Håper det kommer mange oppdateringer fra det 🙂 klem

    20. Hei Lene!
      Neste videoblogg hadde det vært gøy og se deg og Gard svare på spørsmål om hverandre. Det sies jo at for å få frem hvem man egentlig er må man ses sammen med de som kjenner deg best 😉 Håper du tar utfordringen:) klem fra fast leser

    21. Det blir så spennende å følge med på oppussingen. Håper vi får løpende oppdateringer! 🙂 Det er nydelig med hudfarget skinn til blåfargene dere har valgt ut, men tenk bare litt over utfordringen med poter i skinnsofa nå som dere får valp. Det kan fort bli riper! Om dere klarer å holde hunden unna sofaen (men hvor lett er egentlig det?), bør det gå fint, men om dere ønsker å ha med dere voffsen opp i sofaen, så ville iallfall jeg valgt et annet stoff 🙂

    22. Hei Lene! Du virker som ei herlig jente! Man blir rett og slett i godt humør av å se på deg! Og er imponert over hvordan du får tid til alt, på toppen av å være syk! Kjempegøy med videoblogg, og jeg sier et høyt “JA” til en video som går på treningsøvelser, kjekt med litt inspirasjon 🙂

    23. Så gøy med videoblogg!!
      Apropos trening; jeg hatet også å løpe før. Kunne ikke fordra tredemøllen, og ble så fort lei! Men fant fort ut at det trengtes litt kondisjon i tillegg til styrken. SÅ jeg testet ut Barry’s Bootcamp her i Oslo, og elsket det fra første stund!
      Så da utfordrer jeg deg til å bli med på en økt! Gi meg en lyd om du tar utfordringen da! Tror du hadde likt det!

    24. Heei! Som jeg gleder meg til å følge med på innredning av leiligheten deres! Den kommer til å bli råflott.

      Skal selv male soverommet vårt og har kommet frem til at jeg vil ha en mørk behagelig blåfarge. Hva heter de du har der? Lurer på om det er noen av de jeg har sett meg ut

    25. Kan du lage en morgenrutine eller en “følg meg rundt”-video? Det hadde vært artig å få se mer av din hektiske hverdag!

    26. Hele kommentaren kom ikke med ser jeg.. De jeg har sett på er deco blue, sopisticated blue og kveldshimmel. Deco blue er vel en av de jeg heller mest mot, tror jeg. Så mange fine, blir helt tullete jeg

    27. Videobloggene dine er så koselige, Lene! Det føles nesten som å prate med en venninne på Skype. Utrolig morsomt å få se mer av hvordan du er som person, iallfall 🙂 Kan jeg spørre hvor de fine øredobbene dine er fra? KLEM <3

    28. Hei Lene!
      Såå skjønn videoblogg! Du er en humørspreder som inspirerer på mange områder! Gleder meg til å følge med på den nye leiligheten deres, og ikke minst når dere får hund. Klem!

    29. Heiaaa!! Søte søte Lene 😀 Neste videoblogg hadde vært kjempe artig å se deg gjøre “bean bozzled challenge” som blant annet Styleconnection og Eirin Kristiansen har gjort før. Ganske underholdene haha 🙂

      Stor klem.

    30. Så stas og følge deg og videobloggingen din! Kommenterer skjeldent, men i det siste har jeg kommentert alle videoene 😀 Gøøy!
      Kanskje du kunne tatt oss med på matlaging eller noen prosjekt du har gående i den nye leiligheten etterhvert? Elsker interiør og oppussing, så gleder meg til å følge deg i den prosessen og få inspirasjon!! 😀

    31. Jeg elsker videobloggene dine 😀 Jeg gleder meg så fælt til å se hvordan leiligheten deres blir! Du må gjerne ha flere interiørinnlegg fremover 😀

    32. Blir sååå glad av å høre på deg!! Hadde vært kjempe kjekt om du hadde hatt en vlog, altså at du filmer deg selv gjennom en hel dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg