Videoblogg

Nei, jeg har ikke laget videoblogg selv her til bloggen, hehe. Men, jeg og produsenten vår i Tv8 har filmet i hele 5 timer idag! Vi har laget en “videoblogg med Lene Orvik,” hvor jeg skal ta for meg litt forskjellige temaer helt frem til jul. Åh, det er SÅ gøy! Dere aner ikke, stor koser meg altså! Skjørt Selfridges / Sko J.C / Jakke BIK BOK / Topp H&M Jeg er en veldig livlig person, med mye energi – og tar ikke meg selv høytidelig i det hele tatt, og det er veldig gøy når det kommer til filming og sånn! Da blir resultatet mye mer “sprudlende!” Gleder meg til å se når det er ferdig redigert. Og DERE – får se det på mandag! Jippi.. Happy faces! Hva gjør dere idag forresten? Vi skal kanskje se Hangover på kino senere, oi oi oi som jeg gleder meg! Elsker nummer 1, og håper virkelig nr 2 kan måle seg. Noen som har sett den? Suss på kinnet :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg