Videoblogg

Annonse
  Hei dere ♥

Da har jeg endelig makket meg til å lage min aller første videoblogg. Synes det er så flaut med sånne ting, men når Swiss Clinic spurte om jeg kunne lage en hvor jeg snakker om Swiss Whitening, kastet jeg meg bare ut i det (fortsatt flaut, men laaa gå.. ) Da har jeg ihvertfall noe “vettugt” å snakke om. Laget den for noen uker siden, mens jeg var hjemme i Oslo- og nå er den klar. Hope you like it! Og.. Ikke le, hehe..
♥ For best kvalitet, trykk på det lille hjulet nederst til høyre og 1080p HD
 
Dere kan få kjøpt Swiss Whitening her, for bare 595,- (ordinær pris 1495,-) OG det er fri frakt ♥ (Leveringstid på 1-2 dager) 

Kan også opplyse om at Swiss Clinic nettopp har begynt å selge Swiss hair, for de som mister mye hår, eller som vil forebygge hårtap. Sjekk ut alle produktene her.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg