Video : Thailand

♥ Hei, og fin torsdag til alle. Nå har jeg endelig fått klippet sammen en filmsnutt fra turen vår til Thailand! Litt blanding av Bangkok, storbylivet, litt kultur, og deretter handler egentlig filmen mest om meg og Jørgen i Phuket ♥ Veldig koselig hadde vi det, og det er så kjekt å ta dere litt med på reisen også. Så får dere jo endelig se litt hvordan Jørgen er også! Det er forresten INGEN sammenheng i denne videoen, bare litt klipp her og der fra de forskjellige dagene 😀

https://youtu.be/1YGH8ZCwlQE

Med tre uker ferie bak meg, er det ganske så mye å ta tak i om dagen, så det går i ett bankende kjør fra morgen til kveld! Levi er her hos meg til søndag og det er så godt å ha henne her. Prioriterer hjemmekontor når jeg har henne, og så må jeg jo fyke litt hit og dit i diverse møter og workshops innimellom. Men hun er så flink å være hjemme alene, det har hun vært siden hun var liten jente ♥ Er så glad i denne lille skapningen! Hun betyr hele verden for meg. Tenk at hun har blitt 1 år allerede.

I ettermiddag skal jeg til frisøren å få extensions påsatt igjen og få farget det på nytt, det blir digg! Det har blitt litt misfarget av all badingen min på tur kan man si, hehe.. I kveld kommer Renate på besøk, jeg skal lage pizza med prosciutto de parma skinke, sopp, trøffel, mozarella og parmesan – HALLO, jeg sikler allerede.

Håper alle har det strålende ♥ Setter så stor pris på at dere klikker dere inn her, det skal dere vite!

Verdens største bamseklem til alle!

22 kommentarer
    1. Ååå så fin ferie dere hadde 🙂 Skal til Thailand selv den 28.januar-07.februar i anledning at storesøsteren skal gifte seg. Eneste bekymringen nå er om det slutter å regne! Har jo vært den sykeste flommen akkurat i det området vi skal (koh tao og koh samui) 🙁

      Ha en kjempefin dag videre <3

    2. Så fin video. Virker som om dere har kost dere masse på tur jeg er nyskjerrig på to av kjolene dine, hvor er den “peachy” spagettikjolen du har på deg i videoen fra? Og den beige du har på når du viser frem utebadet? Veldig fine begge to

    3. hei lene
      Veldig gøy med video og Jørgen virker som en helt herlig kjæreste. Ser der er en sånn fin stemning mellom dere <3 – det lyser ut av dere begge – forelskelsen 🙂
      Det jeg merker meg er at du språker sånn -mye oslo i språket ditt nå- du har en sånn herlig mix dialekt – tenk på at den er du – ikke begynn å legg om – vil bare råde deg til å være bevisst på det….Du bestemmer så klart selv hvordan du prater, men identiteten din er så viktig for deg selv 🙂

    4. Hei Lene! Jeg planlegger en overraskelsestur til kjæresten min, og husker at Jørgen gjorde det samme for deg, der du fikk en pakkeliste. Jeg lurte på om du kanskje hadde hatt mulighet/lyst til å sende denne over til meg, slik at jeg kan få litt inspirasjon?:)

    5. Hei Lene!
      Først må jeg si at jeg har ikke lest bloggen din før et par to-tre måneder siden. Jeg ønsker å fortsette å lese den men du oppdaterer veldig lite? Jeg har fått med meg at du skal prøve å logge litt av, (med det tenker jeg mail, snap, insta osv) men er ikke bloggen hoved pri? Kanskje du kan forklare i et innlegg om hvorfor du oppdaterer så skjelden? Eller bare kanskje du ikke er bloggeren for meg? 🙂
      Julia

    6. Hei Lene!

      Dette er ikke ment som et uhøflig spørsmål, og det er helt innenfor og ikke ønske og svare på det, men:

      Tror du at det at du akkurat har gått inn i et nytt forhold påvirker bloggen?
      Ser at du ikke har postet noe siden den 12. 🙂
      Forøvrig er jeg super begeistret for bloggen din og deg, og syns det er superkoselig at du er så lykkelig! 🙂

    7. Håper du har det bra Lene! Nå når du fortalte at du har gjort det slutt med Jørgen så måtte jeg se på ferievideoen deres igjen. Husker første gangen jeg så videoen så reagerte jeg på at Jørgen hakket på deg hele tiden, var nesten spydig/nedlatende/pirkete på deg i hver kommentar han ga. Det samme inntrykket fikk jeg av å se videoen nå, med all respekt for dere begge. Du virket heller ikke som deg selv, virket som du ble litt satt ut av og til av kommentarene hans. Forståelig! Makes sense nå hvorfor det gikk som det gikk mellom dere. Håper virkelig du klarer å komme deg videre, og at du får det bedre med tiden. Du fortjener det beste! Du skal ikke måtte forandre deg for å være sammen med noen, å tilpasse seg hverandre er noe annet. En partner skal trekke frem det positive og dine gode sider, ikke motsatt. Jeg likte Gard veldig godt! Men som du selv sa tidligere da det ble slutt mellom dere to, så kan det være at du trenger litt Lene-tid nå. De beste ønsker fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg