Video : Shades of Norway by Lene Orvik

Wii, endelig får jeg vise dere litt mer av solbrille kolleksjonen jeg snart lanserer, så spennende – kribler i magen ♥ Til tross for 9 grader, øspøs regn og iskald vind på photoshooten, synes jeg likevel vi klarte å få til en ordentlig summerfeeling på både bildene og videoen til denne kolleksjonen. Var en supergøy dag, elsker å jobbe med flinke folk. Som Thomas Qvale som har filmet og klippet denne coole videoen her! Elsker låten, gir meg en Miamifeeling. I videoen får dere se alle tre brillene, håper dere liker de ♥

Tannhjulet og 720 p HD for best oppløsning!

Gleder meg til å vise dere de andre bildene også, og snart vil det også komme en supergøy konkurranse hvor dere blant annet kan vinne briller ♥ Det er bare og stay tuned.

19 kommentarer

Siste innlegg