Video : #endagmedlene

Hei ♥ Da kommer jeg endelig med videovloggen #endagmedlene .. Det blir jo selvsagt litt vanskelig å filme absolutt alt man gjør i løpet av en dag, men det er i hvertfall noen ting dere får være med på! Valgte å avslutte den på ettermiddagen, siden jeg mistet lyset så tidlig, – kjedelig med en halvmørk video, hehe.. I tillegg så skulle jeg noe veldig hyggelig på kveldstid som dere får vite i videoen, så det hadde ikke passet seg med videofilming uansett! Hope you like it!

Ønsker dere en fin dag ♥

108 kommentarer
    1. Veldig koselig å se og gøy med et lite avbrekk fra vanlige blogginnlegg. Nå blir vi jo også litt bedre kjent med deg 🙂 For neste vlog vil jeg ønske meg at du ikke filmer med vidvinkel-linse, litt slitsomt å se på da bilde blir så dratt utover. Ellers supert. x

    2. Haha, ååh! Du er så skjønn! Har virkelig fått sansen for deg, Lene! (Ikke at jeg ikke har hatt det før, bare satt meg mer “inn i deg” nå). Du virker så snill og koselig og hadde jeg noen gang gått forbi deg hadde jeg sprunget bort for en klem! Også må jeg si jeg ler når det ikke bare er jeg som er klumsete, for her tror jeg du tar kaka! SÅ MANGE KLUMSETE TING I EN VIDEO! Jeg ler, på godt altså <3

      Kleeeeem

      1. Heheheeh åå for en koselig kommentar, tusen takk <3 JAAA gi meg klem 😀 Knis. Ja, det skjedde litt av hvert den dagen, og jeg er glad jeg fikk det på film 😀 Stor klem!!

        1. Hvor får jeg tak i den? 🙂
          Hærlig video, gøy å se litt mer av deg enn kun korte snutter på snap!

    3. Ler så jeg griner av klumsinga di Du er så herlig og man blir så glad av ditt smittende humør, ei herlig jente er du, tipper Jørgen sin familie falt pladask for deg

    4. Skal seriøst se den videoen her, hver gang jeg har en dårlig dag!!! Herregud, for en herlig gledesspreder du er 😀

    5. Kjære vakre jordnære Lene!
      Det skal mye til for at jeg kommenterer på en blogg, men dette fortjente alle gangene jeg har latt vær til sammen! For en skjønn og ekte video av deg. Du stråler, og det er så godt å se at du har en så ærlig og fin fremtoning! Jeg lo godt gjennom starten av videoen!
      Håper middag hos foreldrene til Jørgen gikk fint, og at du strålte like mye på kvelden – hva kan vel gå galt da! Stå på – det er godt det fins sånne som deg!

      1. Hei Tale 🙂 Tusen takk <3 Så kjekt med kommentar! Hehehehe kjekt at du synes den var morsom 🙂 Det gikk SÅ utrolig bra 🙂 <3 De er fantastiske, akkurat som sønnen <3 Klem

    6. Hahah, så søt du er, Lene! JA til video.
      En ting jeg lurer på, når du kjøper klær/vesker ol, går dette inn i regnskapet ditt? Er det slik at du får tilbake moms på slike varer?

    7. Herlig video! Du er virkelig et fantastisk skjønt og sjarmerende vesen <3 Kjekt å se deg i en litt annen setting enn bare "på papiret", eller hva jeg skal si. Tommel opp for denne videoen altså – love it! Du altså <3 Stor klem

    8. Så herlig video,og du er så skjønn 😀 du er en skikkelig gledesspreder, gleder meg til flere videoer! Klem

    9. Altså halloooo! Så skjønn du er da Blir så glad av å se denne videoen! Du er unik altså!

      Meeen over til noe annet, hvordan er erfaringen din med room21? Vi har bestilt et speil derfra for tre uker siden og det er fortsatt ikke blitt sendt og kundeservice svarer ikke på mail.
      Stor KLEM <3

      1. Hehe tusen takk 🙂 Snille, snille <3

        Ja de kan være litt trege!! 🙁 Skjedde med meg også. Veldig dumt! Går det ikke ann å ringe de? Klem

    10. Dette var en veldig bra video Lene 🙂 Såååå utrolig gøy å følge deg gjennom dagen. Du er en vakker og sprudlende jente med masse godt humør 🙂 Jeg håper vi får se ny video veldig snart. Så fin dialekt. Vi fikk se mye mer av Lene 🙂 Morro, Morro 🙂

    11. Aaahhhh! Der ja! Der satt an! Lene e blitt skikkelig vlogger!! ❤️

      Love you 🙂 Fortsett sånn no.. ikje endre format igjen, bare akkurat sånn

    12. Lene, det BESTE du har vist på 3 år her på bloggen! Det var så ekte og søtt. Du og jørgen er såå søte sammen:) unner dere alt det beste, virkelig:) måtte dere være like lykkelige i 100 år- har så respekt for deg. Noen har virkelig alt her i livet, looks and brains!

    13. åh, mer vlogging 🙂 Håper det gikk bra å møte svigers! Det er alltid både koselig og litt skummelt 🙂

    14. Kjære deg, du er herlig! Humøret ditt er virkelig smittende og jeg ble sittende å smile gjennom hele videoen. De som har deg i livet sitt er fryktelig heldige! <3

    15. hahah Lene, du er såå søt! men fyyfader for e KLUMS du er, tror nesten du får prisen for årets klums 2016 😀 håper det gikk bra på svigersmiddag, tipper de elsket deg ;* stå på videre!

    16. Hehe morsom og fin video 🙂 Men fikk litt vondt av deg når pudderet ditt gikk i gulvet, krise lissom hehe men litt sirup på gulvet ække så farlig 😉

    17. Haha, så morsomt og gøy :D!! Du er bare helt herlig <3. Må være kanonkjekt å oppleve en dag med deg live. Tipper jeg hadde ledd fra morgen til kveld. Ha en fin kveld videre :).

    18. ❤️❤️ JA til flere slike! Om du ikke orker en hel dag, så kan du for eksempel filme når du lager mat, rydder og innreder hjemme, er hos frisøren, steller deg til et event, osv. Følte dette var veldig ekte og ble glad av å se på 😀 Du er en inspirasjon 🙂

    19. Så morsom video, stemmer for flere! 😀 Hvor kjøper man den BB-kremen du har? Har prøvd å google litt nå, men finner ingen steder den kan kjøpes… Hvordan farge har du i den? Vet du om den gjør at man blir fet i t-sonen? På forhånd takk for svar! 😀 Ha en fin uke!

    20. Jordnære, morsomme, søte og ikke minst ekte Lene : jeg heier sånn på deg og elsker å klikke meg inn her! Takk for at du sprer mye glede, positivitet og godhet, heldige de dom har deg rundt Seg. Ønsker deg en fin kveld videre, klem

    21. Ble i skikkelig godt humør av denne videoen! Du virker god tvers igjennom =)
      Jeg lurte på hvor den lyse blusen din med gull detaljer er fra?

    22. Hvor har du kjøpt gullkranen, gull vasken og resten av det fine gull interiøret? LOVE IIIIIT! Hilsen din navne venn :*

      1. Heei LENE <3 Gull vasken / dusjen og den til badekaret er fra Tapwell. Hvilket annet gullinteriør tenker du på? Klem

    23. Du er så skjønn atte hjæælp! Gleder meg til å se neste video. Gøy å komme litt tettere på!

      Klem

    24. For en fantstisk bra video! JA til flere videoer!! Synes også det er veldig gøy når du bare er hjemme i leiligheten og snakker til kameraet. Så ja-ja-JA til mange flere videoblogger!!!! 😀

    25. Hei Lene 🙂 kan jeg spør hvilken leppestift du har brukt på bildene på instagram bildene dine? Har lett SÅ lenge etter den perfekte brun/nude fargen. Og syntes den du bruker er så fin! <3 klem

    26. Åh så skjønn du er Lene. Fikk sett en annen side av Lene nå og den er bare så sjarmerende. Du gjør det beste ut av det selv om sminken knuser. Du er så søt. Gjerne flere slike videoer 🙂

    27. Hei:) Helt enig med flere her oppe at det var en kjempesøt video og gøy å se hvordan du er til daglig (en liten bit :))
      Fordi jeg må innrømme at i det siste så så jeg på deg som er overfladisk dama som kun tenkte på dyre vesker og stillige klær og så videre, men det stemmer jo ikke helt, og det var fint å se:)

    28. Herlig video! Klikker meg inn på bloggen din hver eneste dag, og blir like inspirert og glad hver eneste gang – du er bare så god og EKTE!!! 🙂

    29. Haha, man kan jo ikke noe annet enn å smile! Herreminhet å herlig du er, Lene! Ja til flere videoer 😀

    30. Har sagt dette mange ganger før, men du er den skjønneste bloggeren jeg vet om, du er jo bare helt nydelig <3 trodde ikke jeg skulle se hele videoen siden den var på 18 min, men satt faktisk og smilte og lo gjennom hele, haha 😀 vlogging har jo vært populært i USA lenge nå, og jeg følger mange daglige vloggere på youtube hver dag, så håper du gjør dette litt regelmessig fremover! for det var virkelig gøy å se deg slik, en uhøytidelig Lene som du alltid har snakket om at du ønsker å vise <3

      1. Åh så god du er, takk <3 Ja, jeg må kanskje satse mer på vlog!! Hvem følger du der? Så kan jeg gå inn å se inspo 🙂 God klem

        1. Jeg følger mest familie vloggere, bubzvlog og itsjudylife(hun vlogger hver dag) 🙂 de er veldig personlige og uhøytidelige, kjempe underholdende å se på! Begge starta egentlig med make-up channel, og nå har de blitt så store at de samler inn penger til å bygge skoler og andre gode formål, utrolig inspirerende <3 kleeem <3

    31. Sååå fin og skjønn video!! JAA til mer av det 😀
      Hvor er forresten det fiiiiine grønne skjerfet fra? Syns muuligens jeg klarte å skimte en Acne-lapp, men ble så usikker! Den fargen var helt nydelig! Både på deg og i seg selv ;*

    32. Åh fantastisk energi, herlig utstråling og jeg fikk virkelig se Lene, den ekte som du snakker om i blogginnleggene dine. Den vimsete, den klønete, den sjarmerende morsomme, den glade, den uten sminke -Dette var gøy, og ga meg en super start på dagen <3 Du er så skjønn vakker og jordnær i denne vloggen. Ja, til flere slike. Dette var skikkelig stas <3

      1. ÅÅ herlig, takk!! 🙂 Ja man viser vel mest hvem man er gjennom video :-* Skal gjøre mer sånn! Klem go takk for fin kommentar 🙂

    33. SÅÅÅÅ GØY med en sånn video 😀
      Håper det kommer flere videoer.
      Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de skinn håndtakene du har på kjøkkenet?

      Klem <3

    34. Denne var superbra! 🙂 Fyfader, du er flink! Gleder meg til flere! 🙂

      Jeg har ett spørsmål; på badet ditt så det ut som om du hadde en sånn “greie” (haha, jeg aner ikke hva det heter!) på døra, hvor man kan henge fra seg håndklær og liknende. Så ut som den var i gull, noe jeg eeeelsker, så jeg lurer på om du husker hvor du har kjøpt den? 😀

      Beklager dårlig forklaring, haha! Ha en strålende dag!!! 🙂

    35. Hadde i utgangspunktet en ganske dårlig dag, men det snudde etter jeg så videoen! Du er helt fantastisk, Lene! Veldig gøy med sånne videoer. Ha en fantastisk dag <3

    36. Hei Lene!

      Hva slags pudder bruker du? 🙂 Og bare kjører du sjokomelk i melkesteamer og har over kaffen?

      Fast følger av bloggen din, JA til flere slike

    37. elsket filmen!! etter responsen å bedømme er dette noe du burde gjøre oftere 😉 hva heter sangen i starten?

    38. Gud, så herlig du er! Man ser virkelig hvor forelska og lykkelig du er om dagen. Har fulgt deg lenge og den Lene har jeg ikke sett før. Glad på dine vegne <3

    39. Hei Lene! Dette var ordentlig kult 🙂 Får se litt mer av den ordentlige deg, slik som du sier. Ord nedskrevet bak en skjerm blir ikke det samme. Du er en ordentlig sjarmerende og søt dame, som jeg digger 🙂 Liker at vi får se de klønete sidene dine også 😉 Håper vi får se mer av deg i video! Så hyggelig at du og Jørgen er så lykkelige sammen 🙂 Stå på <3

    40. Kan jeg spørre hvor den toppen/genseren du har på deg på kontoret er fra? ‘Den med litt glitter og “hull”:) ? kjempe nydelig!

    41. For en personlighet! Blir skikkelig gla av å se på deg, du er sååå herlig! <3 Liker at det er mange som sier at de blir kjent med en ny Lene, for det er så viktig og ikke dømme en person, men heller lære den personen å kjenne!

    42. Å jeg som trodde jeg var den eneste som knuste alle pudderne jeg har 😀 Haha godt å se at vi er fler! Knall video =))

    43. åå du er jo bare helt skjønn 🙂 elsker smaken din på interiør og klær.
      Jeg lurer på hvilken kaffemaskin du bruker? og om den er bra. er på utkikk etter en.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg