– Vichy dermablend –

Annonse

– Vichy Dermablend – Mange av dere spør meg om råd ang produkter som kan dekke hudtyper med uregelmessigheter, kviser o.l. Det har jeg desverre ikke sittet inne med så mye informasjon av, før nå. I samarbeid med Vichy vil jeg gjerne gi dere litt innsikt i deres nye makeupserie Vichy Dermablend. Dette er faktisk makeup som forvandler hudens utseende. Og jeg vil at dere skal starte med å se denne videoen. Jeg ble faktisk ganske sjokkert da jeg så hvor bra denne serien dekker. Dere MÅ bare se den. Den viser en mann som er fullstendig dekket med tatoveringer over hele kroppen, samt hode og ansikt. Med Dermablend Total Body Foundation, har de altså dekket han helt- slik han ikke har spor av tattoveringer igjen. Meget imponerende. Dette produktet selges forresten kun i utvalgte apotek. Og disse produktene har blitt utvilket etter etterspørsel fra norske forbrukere.  De har kommet med forskjellige produkter, og jeg har testet alle. De finnes i forskjellige nyanser, men til min hudtone- passet Nude best. – Dermablend Fluid Corrective Foundation – 
(Har en holdbarhet på 16 timer, og gir 24 timers fuktighet) Dette er nok min favoritt, og den som passer aller best til min hud. Jeg har en ganske fin hud, med noen røde områder som jeg pleier å dekke med foundation. Denne dekker godt, og er fløyelsmyk i konsistensen. Denne påfører jeg med foundationbørste, da jeg ikke er så glad i å bruke fingrene til å påføre. Det anbefales derimot med denne, så om dere liker det- er det fint.  – Dermablend Compact Corrective Creme –
(Har en holdbarhet på 12 timer, og er vannfast)

Dette er et produkt for de som sliter med moderate til vanskelige uregelmessigheter. Den dekker ekstremt godt, og skal påføres med svamp. – Dermablend Corrective stick –
(14 timers holdbarhet, og er vannfast)  Dette er rett og slett kamuflasje for vanskelige og isolerte uregelmessigheter, men i et diskret format selvfølgelig siden den er så liten. Jeg testet denne under øynene da jeg av og til sliter med litt rødhet under, og jeg synes den dekket veldig bra! Denne kommer jeg til å bruke fremover.  – Dermablend Total Body Corrective Foundation –
(16 timers holdbarhet, vann og svetteresistent) Dette er den de brukte på kroppen til han i videoen jeg linket til tidligere i innlegget. Denne dekker altså synlige årer, arr, forbrenninger og tatoveringer. Jeg brente meg jo veldig mye for en stund tilbake, i tillegg til at jeg har noen åreknuter på ene leggen, så jeg testet denne foundationkremen på disse områdene. Og jeg er meget imponert over hvor godt den faktisk dekker. Her må man kanskje smøre flere lag for at det skal dekke helt, spørs hva det gjelder. – Vichy Dermablend Setting Powder –
(16 timers holdbarhet, vann- og svetteresistent)  Dette er et transparent pudder som forsegler makeupen, som gir de øvrige Dermablend produktene lang holdbarhet.  Nedenfor har jeg tatt noen bilder som viser før – og resultat etter jeg har brukt produktene. FØR :

ETTER :

Her har jeg brukt Corrective stick under øynene, og Fluid Corrective Foundation. På bildene under kan dere se forandringen etter at jeg brukte Body Corrective Foundation på arret etter forbrenningen min. FØR :

ETTER :

Ser dere hvor bra den dekker? Her smurte jeg tre lag, og jeg synes det dekker utrolig bra!

Til slutt har vi denne som har både cleansingmilk, toner og eye make-up remover i seg ♥

Min sluttvurdering er at disse produktene er veldig gode, og jeg tror veldig mange vil få nytte av disse fremover.  Håper dere likte innlegget ♥ – Fin kveld! –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg